MallizBrallis

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 3 november 2014 16:13

klarade av skoldagen, sjukt trött .. Trot jag somnar närsomhelst. Värsta fysträningen idag på idrotten, svettades ju, haha.

Av Malin - 2 november 2014 21:45

njuter utav de sista timmarna utav höst lov, är inte redo för skolan än .. Asså jag vill verkligen inte gå tillbaka. Nån extra dag hade inte alls skadat !

Av Malin - 2 november 2014 18:20

var på giffarnas match idag, det blev oavgjort fast de kom ändå upp till allsvenskan !! :D

Av Malin - 2 november 2014 12:01

fick nästan frukost på sängen idag. Har vardagsrummet precis utanför min dörr satt mamma å pappa hade laddat klart en film och dukat fram massa frukost, sådär kl halv 10. Jag var jätte trött men gjorde inget eftersom det är inget fel med nästan frukost på sängen.. (;

Av Malin - 1 november 2014 20:51

   

Av Malin - 1 november 2014 17:46

Skönt att sova ut idag! Har varit så sjukt tråkig dag (asså vädret), började med att Elias och jag var ute och gick/joggade en bit vart inte långt men 2,5km räckte för idag eftersom det både regnade/haglade/snöade idag haha, satt man var inte riktigt klädd för det!
Sedan när vi kom in så fick vi en varsin kopp med NYTTIG varmchoklad framför brasan där vi sedan spelade Alfapet. Fick också reda på att pappa hade köpt 2st One Direction biljetter till mig tidigare vid 10 idag , OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!

senare på kvällen innan vi åt så åkte jag och mamma till morfars grav och tände 2 ljus <3 saknar dej!


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards