MallizBrallis

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 30 november 2014 21:07

nu kommer månadens favoriter !

Novembers favoriter

1. Denna månad har jag lyssnat sönder Ariana Grande 's låt Love Me Harder. Den är så sjukt bra! Äskar verkligen hur hon sjunger i den!
2. Sedan har jag också älskat låten Ugly Heart med ett tjej band som heter G.R.L, vet inte varför jag gillar denna låt men den är lixom as skön att lyssna på, också fastnar låten as lätt i mitt huvud.. ;)
3. Denna månad har jag verkligen varit i behov utav en halsduk eftersom det har blivit så kallt nu! Har iaf en halsduk från HM som jag fick när jag fyllde år så jag vet inte hur mycket den kostar. Men den är en stor bas färgad halsduk som du kan både ha som halsduk och filt när du är ute och det är as kallt!
4. I början av denna månad köpte jag en ny foundation från Loréal. Tycker att den är jätte bra och det känns som att den återfuktar huden samtidigt som man har på sig den (den lukta också as gott). Dock blev jag lite torr utav den, tror jag inte riktigt tål den... Tyvärr. Men rekommenderar den annars, köpte min på kicks för 179kr.
5. Vet inte vad som har hänt med mig hår, men denna månad har jag måsta behövt mig plattång mer än vanligt! Brukar aldrig platta håret men denna månad har mitt hår varit en katastrof. Har vaknat och har som veck i håret framtill, asså jag vet inte hur jag ska förklara men det ser inte bra ut alls. Har iaf min plattång från märken Björn Axén. Jag vet inte vad den kostar eftersom jag fick den när jag fyllde år för nått år sedan. Men den är iaf jätte bra, den blir varm as snabbt och man får till ett underlägg man kan lägga den på när den är varm och är den fortfarande varm när du ska ha med den nånstans så kan du knäppa ihop underlägger och den är brandsäker. Jag fick även med som värmeskydd till fingrarna så man inte bränner när man lockar. För det går ju att locka med den också!
6. Nu på hösten, mot vintern så får jag alltid så torra läppar och då har jag använt ett lip balm från oriflame. Vet inte vad de kostar men det finns nog i oriflames katalog som man beställer från, de har också en hemsida. Vet inte riktigt hur mycket de kostar men det är inte alls dyrt vet jag. Det återfuktar läpparna suuuuper bra!!!
7. Älskar detta nagellack från GR Golden Rosé Paris. Det är en ljus rosa skimrig färg. Kostar runt 50kr, köpte mitt utomlands så jag vet inte vart det finns att köpa nu.
8. Jag brukar inte använda smink bortagnings servetter, men dess från Apoliva är as bra! Har testat olika många men aldrig gillat dom. Men dom här älskar jag för sminket glider av så lätt när jag använder dom!

Av Malin - 30 november 2014 18:47

äntligen första advent! Bara 3 1/2 veckor kvar till jul

Av Malin - 30 november 2014 15:22

mötte upp de andra lucia kandidaterna för lite mer än en timme sedan. Vi skulle gå på stallets julmarknad och visa upp oss att det var den sista dagen för alla er andra att röst på någon utav oss. Vi fick en varsin fackla och en skylt med ett nr på som vi fått tidigare. Gick sedan runt lite men köpte inget speciellt, är påväg hem nu iaf.
Det kommer en "novembers favoriter" senare ikväll !

Tog bilderna från Matfors ryttarförenings fb sida.

Av Malin - 29 november 2014 19:01

Var på julmarknad idag och sålde massa saker med några till från klassen. Det gick ad bra tycke jag!

Gick förbi min bild på lucia , haha tänk hur många dom har sett den nu ((:

Av Malin - 28 november 2014 22:57

såg nyss på idol, grattis Lisa och Mollie. Fast Josefin var lika mycket värd att hå till final!
Sova nu, för jag ska upp tidigt imorgon :(

Av Malin - 28 november 2014 18:13

äntligen fredag! Började dagen med syslöjd och mitt under de så gick jag till tandläkaren, gjorde inget där fick en ny tid istället. Sedan var vi hela klassen på en föreläsning som var väldigt intressant även fast man inte hade nått å göra med det. Fick sluta lite tidigare och tog en tidigare buss hem, kul att gå hen från bussen 2km i 5- ... Imorgon blir det julmarknad, igen. Bloggar mer om det imorgon!

Älsklings maten idag på skolan <33

Black Friday idag! Kul att Sverige kan ta in en sån tradition till Sverige och kalla de BLACK FRIDAY men kan inte ha kvar pepparkaks gubbar , å ta delar från kalle ankas jul...
Visst jag är ju glad att de tagit in traditionen eftersom det är mer rea osv, men detta var bara min åsikt!

Av Malin - 27 november 2014 16:06

värsta chill dagen idag, hade bara 2 lektioner och fick sluta 2 istället för halv 4.
Fick hål de 2 första timmarna, sedan lektion - lunch - lektion och sedan på matten gick vi igenom inför julmarknaden som precis har börjat. Hade ett pass mellan 2 och halv 4 så jag kom precis hem till mormor efter att gjort klart allt, as skönt att vara klar!

Av Malin - 26 november 2014 21:44

Åkte som sagt till Birsta idag efter lucia träningen å handlade julklappar , det var as roligt!! Tycker om att ge bort saker till andra! Det var nog 7 julklappar, rättså mycket ändå!
Åkte sedan på ett gymnasium som hade öppet hus och kollade där lite!
Här kommer bilder på vad jag köpte -
Jag köpte ett lipgloss, en blush och en tröja!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards