MallizBrallis

Alla inlägg under december 2011

Av Malin - 29 december 2011 21:15

haha jag spelar ett spel som heter www.moviestarplanet.se

hahah skit töntigt tycker alla ♥♥ men jag vet inte vrf jag gillar de ♥♥

asså jag har inge annat att göra föutom FB

så jag lixom dampar spelet

här kommer jag ♥♥

    


min kille ♥♥

haha, ni får tycka att jag är skit töntig!!! Men jag bryr mig inte ! ♥♥♥♥


imorgon ska mina kusse åka hem, kommer sakna er ♥♥

puss heey ♥♥

 

Av Malin - 29 december 2011 18:58

hej!!

sitter och chattar med världens sötaste kille !! <3

thihi ♥♥

ajja har inte mycket att säga var med emma m idag :D

bilder... :)

 

ser ju fet ut !

         hahaah jag ser värsta avslappnat ut ♥♥


puss heeyy ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Av Malin - 28 december 2011 23:20

hejsan !

imorgon ska jag till tandläkaren ;´( kl 09:20

igela sa att hon skulle vara lite snälla ochge mig en sen til ! jättesen tycker ju jag då (eller inte ) !!!!!

gö va tidigt jag ska upp, ska sova nu så jag e pig i morgon, puss <3

 

Av Malin - 26 december 2011 12:32

hej

hahah tim min kusin tyckte tomten var dum iår!

för han fikc bara 2 julklappar !!

och jag fick 5 det hade han räknat ut !

jag och pappa vara tomte ;P han trode iaf att det var den ritiga tomten ;D

här kommer lite bilder :D


      vi spelade pingis på bordet

   

allt jag fick

  • spel
  • bok
  • mobil
  • kläder
  • hårtork
  • morrgonrock
  • topmodel bok ;D
  • en stor sterio
  • parfym
  • stickade sockar
  • målarfärg

mm :) 


nu kanske vi ska på himabadet ;D

puss heeeeeeey <3<3<3



Av Malin - 24 december 2011 11:29

hej hejsan !!

har nyss öppnat en julklapp (:

fick en parfym ;D

nu ska vi gå ut och gå i snön och vissa vårat område för våra kusiner som aldrig har varit här ;)) <3

bilder

             


puss hej dååizz <3

Av Malin - 23 december 2011 20:31

hejsan

nu har mina kusser kommit :D

har nyss kommit in för vi har varit ute och haft snöbollskrig !!

hAr inte så mycket mer att säg ;D

jag ska försöka komma på så många saker vi ska göra ;P

  • pappa ska hämta våran nya bil imorgon :)
  • imorgon är det julafton
  • idag åt jag året första julskinka :)
  • mina kusiner, faster med man och farmor har kommit :)
  • ida har jag städat mitt hus !!!!!
  • kollar på bingo lotto, och försöker vinna barnpriset (:

hahah kommer inte på mer saker ;D;D

puss heey <3333333

Av Malin - 23 december 2011 10:08

kolla <3<3

http://www.youtube.com/watch?v=hmf9RxxBY9Y&feature=related


puss heey <3<3

älskar låten !


Av Malin - 23 december 2011 08:56

            merry christmas <3

      hahahahhahahaha      hejhej!!1

idag vaknade jag 07:10 för att mitt larm på mobilen ringde !!

kunde inte somna sedan !! ;(


har mamma gjort en lista på vad jag och elias ska göra idag !!

  • bädda sängen
  • dammsuga golven
  • städa i soffan

mm... :)

här kommer bilder från soffan där vi sov i natt ! :D:D


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards