MallizBrallis

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin - 31 augusti 2014 20:57

Här kommer agustis favoriter.

1. Först är det min Victoria Secret inspirerande mobil plånbok. Köpte den för 199kr, fast den kostar 299kr annars. Vet inte vart den finns å köpa.
2. Älskar verkligen lukten på min senaste VS mist, den heter Puré Daydream å den luktar gudomligt!! Köpte den i grandparfymeri butiken för 119kr.
3. Sedan är det min hårolja från Gliss som jag bara älskar! Den är så sjukt bra och reparerar kluvna toppar sjukt bra och den luktar också gott. Finns på kicks å Ica vad jag vet, den kostar under 100 lappen tro jag.
4. Det är inte bara denna månad jag älskar BOB saften , hehe. Älskar den med smaken Apelsin och Persika, asså in love i smaken. Kostar typ 5kr på Ica eller nått där.
5. Denna somnar har jag väldigt mycket använt maybelline new york 's Baby Lips i smaken Cherry Me, den kostar ca 40kr på hm, kicks eller Åhléns.
6. Har ett lack till naglarna som heter nailboost. Det gör så att naglarna växer snabbare efter att ha använt de efter 3 dagar. Det är från oriflame och kostar mer än 100kr vet inte exakt.
7. Fick en ny mascara utav min farmor nyss som jag bara älskar! Den gör så att ögonfransarna ser längre å fylligare ut (tycker jag, ifall man sicksackar med borsten.)
Mascaran heter CLINIQUE, kostar runt 119kr, vet dock inte vart den finns å köpa.
8. Älskar Ariana Grande 's nya låt Break Free. Den är så sjukt bra! Har alltid gillar hennes musik å hon blir bara bättre inom musiken.

Av Malin - 31 augusti 2014 19:36

Åh, har precis sett one direction 's film "This Is Us" . Filmen är alltid lika bra varje gång jag ser den!

Av Malin - 31 augusti 2014 15:05

Ja.. Dagen blev ju inte som jag väntat mig, hehe. Åkte till Thule å kollade på killarna som spelade match. Sedan så skulle jag ta en kniv och drog istället utav skyddet på den och skar mig rakt över fingret satt det vart raka vägen till akuten.
Doktorn sa att det var väldigt djupt men precis på gränsen från att behöva sys, vilket var tur! Har nu ett väldigt fult (jag vet inte vad) bandage över hela handen.

 

[Bild]

Den känslan när det bara sprutar ut blod från fingret , fick prikar utav blod fulla kläderna..

Av Malin - 31 augusti 2014 10:47

Precis vaknat å ska nog snart ta å väcka liv i min familj för jag är så hungrig.
Vet inte vad som händer under dagen men skriver det senare.

Av Malin - 30 augusti 2014 22:13

Har precis kommit hem jag å Elias. Myser lite med zingo framför tv:n med lite godis å så.

Av Malin - 30 augusti 2014 18:38

Av Malin - 30 augusti 2014 15:21

Tillbaka hem efter å ha kollat på Elias match, tyvärr förlust med 3-2.
Fikar just nu lite varmchoklad eftersom det vart så kallt å vara ute i 3h ca.
Ska snart ta å göra mig iordning för vi är bortbjudna på middag hos granarna.

Av Malin - 29 augusti 2014 21:20

Åkte in till stan jag å Elias, tog å va barnvakt såhär på en fredagkväll. Har haft jätte mysigt å varit ute på stan å gjort massa. Å det är inte över än, nån timme kvar säker.
Har haft jätte mysigt hela kvällen med mat, umgänge å mys.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards