MallizBrallis

Alla inlägg under juni 2014

Av Malin - 30 juni 2014 22:46

Fick lite smått utav mamma idag som hon hade köpt efter jobbet.
Först var det ett torr schampoo från Batiste (originalet). Sedan var det 2st produkter från Decléor Paris. Först var det en solskyddsfaktor och sedan var det en olja som man ska använda när man ska sola för att bli brunare. Mamma sa att det var riktiga saker, som funkade, så jag ser framemot att få använda dom

En närmare titt på sakerna

Av Malin - 30 juni 2014 19:12

Här kommer junis favoriter !

Månadens favoriter
1. Det allra bästa som hände denna månad var helt klart ONE DIRECTION konserten! Den var så kolossalt fantastisk!!! Bästa som någonsin hänt mig! <3
2. Sedan är det min nya rosa bikini som jag köpte på Cubus i Stockholm. Jag har använt den 1 gång och jag älskar den! Tror den kostade 79kr del eftersom den var på rea.
3. Sedan är det min nya super snygga vita skinnväst! Som jag också köpte i Stockholm. Vet inte riktigt vad den kostar mer än att den kommer från Vera Moda och det är äkta skinn. Längtar till höst då jag ska ta å använda den mer.
4. Ett anti-shine puder från isadora. Det är så sjukt bra och det mattar verkligen den som "skiner" i ansiktet (eller vad man säger). kostar 129kr på Cubus fast det finns på kicks och andra affärer med.
5. Månadens bäst låt är "Shower" med Becky G. Jag älskar verkligen den låten! Texten är sjukt bra. Lyssna på texten när du hör den! Det är verkligen mitt liv, haha!
6. Parfymen Viva La Juicy är något att de godast parfymen jag luktat på! Har inte självaste parfymen än;) den kostar runt 600kr tro jag. Jag köpte en 5ml för 60kr istället på kicks.
7. I mitt rum har jag 4st bokstäver i min hylla som bokstaverar L O V E , det är en snygg detalj i mitt rum som jag gillar. Kostar 199kr på hm.
8. Den sista saken är min nya långklänning för 129kr på hm. Det är så skönt att bara kunna dra på sig något snyggt jätte lätt och den basar till allt (tycker jag)

Av Malin - 29 juni 2014 17:31

Har vart på lill@ vm hela helgen. Först skulle jag vara parkerings vakt men behövde inte och sedan så skulle jag vara med i serverings gruppen och hjälpa till men så behövdes inte de heller, men de satt mig i glass tältet tillsammans med en till, satt vi fick sitta där och sälja glass 9 på morgonen. Det skulle inte öppna förren kl 10 men det var barn å fråga om nån kunde öppna tidigare så vi satt där i 1timme. Sålde typ 10 glassar, haha.
Sedan fick jag skjuts till mormor eftersom det var så kallt och jag höll på att frysa ihjäl :(
hos mormor såg vi 1 film tillsammans och sedan somnade jag i några timmar eftersom jag var upp redan kl 7 imorse.

Av Malin - 28 juni 2014 23:10

Av Malin - 28 juni 2014 11:38

Var på stan en snabbis igår med mamma, sprang lite snabb in på Cubus och då var en kofta som jag kolla in i ca 4-5månader på rea satt då behövde jag bara köpa den. Tog å köpte ett baby lips också.
Koftan kostade 199, och babylipset kostade 39kr

Av Malin - 27 juni 2014 16:17

Svenska directioner har fixat en #hashtag för att muntra upp Zayn i one direction. På senaste tiden ha Zayn varit väldigt nere satt den 30:onde juni tycker jag att du ska lägga upp en bild på Zayn (Instagram/Twitter) å hashtaga #weloveyouandthinkaboutyouzayn och #weloveyouzayn
Sprid gärna bilder under .

Av Malin - 26 juni 2014 22:47

Asså hur lyckas jag med att sträcka gumsken .. ? Går ju helt handikappat, haha.
Hoppade över komfrimationen idag eftersom jag hade så ont och kände bara för att ligga i soffan och vila.
Kan ju knappt komma upp för trappen.. Senare på kvällen så cyklade jag å mamma fram till byn och handlade lite. Och ja det går bra att cykla även fast jag har ont!
Cyklade iaf och handlade och sedan efter vägen så vad pappa på Thule med bilen så vi lämnade sakerna vi köp i bilden och åt lite sallad vi köpt där (på Thule). Fullt ös på Thule eftersom "LILL@ VM" börjar imorgon. Alltså det är en fotbolls cup som vi har här varje år.
Sedan cyklade jag och mamma hem satt det blev nog 1mil som vi cyklade. Sedan när jag precis kommit hem så smsar Ida att jag ska möta henne vid skolan, satt jag å mamma satt oss i bilen och for tillbaka. Vart inte kvar länge heller, eftersom Ida ramlade och "bröt"?, jag vet riktigt armen. Armen var blå och svullen satt hon är påväg mot akuten nu, och så fick jag bara ta å gå hem till mormor istället. Tar nog och sover här så är det också närmare till cupen imorgon. ( jag ska inte vara med på cupen, men det är roligt att vara där)
Är rättså trött nu så jag ska nog ta å sova .

Av Malin - 25 juni 2014 21:18

Asså shit vad hände igentligen på avsnittet utav teen Wolf :o började gråta för det var så bra och att #babyderek kom tillbaka! Är as glad!!!:D

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards