MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 31 mars 2013 23:09

Heej!

sitter här och ser på pretty little liars :)

ska se ett avsnitt till sedan ska jag sova.

           

Av Malin - 30 mars 2013 21:07

tjaa :')

idag har jag varit ute med familj, släkt o vänner har haft de jätte mysigt!

har åkt skoter med :D

och min kusin Linn är här, love U <3

nu ska jag till mormor för jag ska sova där, pöööss <3

   

Av Malin - 29 mars 2013 23:54

Heej;)

har haft en jätte mysig långfredag med familj o vänner, har åkt skotter på sjön!

har också fått påskpresenter, fick dom iag istället flr imorogn ;;D

      

The boy I like!

Av Malin - 28 mars 2013 23:16

Heej!

har nyss sett filmer ''Never Say Never'' med justin bieber, det var ju jätte bra och gullig!(y)<3

vet inte vrf men jag har börjat gilla honom! :D

jag har ju aldrig inte gillat honom, men jag börjar gilla honom mer, men inte mera än one direction, ofc :p<3

idag hade vi friluftsdag på skolan, började kl9, och slutade vid 2 tror jag menm jag fick gå hem kl 11.30, eftersom Tommy är så snäll!

imorgon kommer det några gäster hit och vi ska vara på sjön, sedan ska vi äta middag hemma hos mej! :)

ja, de ska bli roligt!


längtar till att få gå på bio nån dag, någon som vill hänga med? kik: malliz14

       

Av Malin - 27 mars 2013 15:04

Heej!

idag, vanlig dag. sitter och kollar på Pretty little liars :D

       

Av Malin - 26 mars 2013 17:46

Bilder:

                       


kramisar :*

Av Malin - 26 mars 2013 17:38

HejHej!

idag har jag ju varit på sjukhuset, allt blev försenat och sånt, sedan gick vi och åt på min gudmors resturang bryners kök.

jag och mamma åt lax, det var jääätte gott! (y)

jag rekomenderar verkeligen att gå dit!

shoppade lite åh!

kommer bilder.

shoppad också i övik, kommer 2 st bilder på dom linnena med!

             


puss hey// malin <3




Av Malin - 25 mars 2013 17:55

Heej!

som ni vet har jag ju varit i övik i helgen på hockey match.

dom kom 4 utav 8.

dom vann första med 8-6

vann andra med 6-4

vann trejde med 11-0 gjorde 11:fte målet när de var 2 sekunder kvar av matchen :p

sedan fölorade med 4-2

och sedan fölorade dom en till med 5-2

som dom var itne direkt sämst!! :)

matfors fick 2 matchstraffar, det var ju lite överdrivet tycker man ju!!!!

för sedan sista matchen så var den en till som slog med en klubba på olivers handled så den gick av,

man tror att de gick till så iaf!

aa, så han fick ju åka in på akuden, och skulle försöka vrid tillbaka handen tror jag typ 5 gåger ..:)

tydeligen hände de inte något föränn kl 2-3 i natt, så han fick sova över på sjukhuset i övik inatt:)

och kille som gjorde detta fick varken matchstraff eller utvisning, det var man ju inte lite iritterad utav!!

huvudesaken att han mår bra idag! oliver alltså! :')

 


ja, och idag på idrotten så fick jag bada, och då hängde Sessica med :)

simmade typ bara 22 längder :p

voffeldagen idag, äckelvofflor, hatar de! :D

imorgon ska jag typ bara ha 2 lektioner på skolan sedan ska jag på sjukhuset med mina fötter,

för dom gör så hiiimla ont!!


 kommer bilder från o'learys :D

as gott, me fick dela med alla för den var så himla stor!

     




Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards