MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 31 mars 2011 19:15

var på bio i lördags med några kompisar :) vi såg hur många lingon fins det i världen

skrattade skir myk!! ;)

jag gråter gjärna om det är sorligt, var på toa när en ( dog ) vad glad jag blev att jag inte såg det ;))


puss mallan :DD

Av Malin - 30 mars 2011 06:43

hej he, har varit på skolan!!

idag ska jag till taandläkaren med emma ska dit typ samma tid, jag ska dit efter hon :)

sedan hinner vi inte med lunchen på skolan så vi äter på spice :D mums...

sedan ska vi tillbaka till skoan och ha rast sedan idrott :)

puss puss malin


Av Malin - 24 mars 2011 19:10

hej!

är inne på msn nu ;P chattar med killen, och bästizen :)

har varit hemma idag ;) 

såg jersey girl idag

och nära och kära igår ;)))

kusinen fyllde 10 år igår :)

har ni kommit på¨något namn till kissen ??;) <3


aahh! <3 men hej då

pözzar Malin

Av Malin - 21 mars 2011 19:17

jag rubriken varför jag är lycklig !!


(X)mamma


(X)pappa


(X)bror


(X)syster


(X)släkt


(X)mobiltelefon


(X)strand


(X)dator


(X)tv


(X)en dubbel säng


(X)sterio på rummet ( SOM INTE FUNKAR:(

(X)solglasögon

()klocka

(X) kamra


()mp3spelare, ipod


X()mp4


(X)Ninteno wii


()Xbox


()nintendo


()gitarr


()trummor


()piano


(X)keboard


(X)har smycken


(X)har parfym

(X)träffat en kändis


(X)platttång 


(X)låcktång


X()krustång


(X)rest utomlans


X()varit på kryssning


()varit utanför eu


(X)varit i gran länderna ( N, D, F )


()FÄRGAT HÅRET


(X)suttit i en helikopter

()suttit i limosin


LITE SAKER DÅÅ!1

kanske ni kan komma på någontig jag kan lägga till, skriv en komentar då ??=)

kraaaaaam Malinnnn    

puss kram på er  

Av Malin - 21 mars 2011 19:04

Hej hej !

 vet att jag inte har skrivit så ofta så ( förlåt ) ;PP

ska skaffa en kattunge som inte ens är född enu :DD

en bekant (typ) som har en ( norskskogs katt) som sitter hemma och böla

förr tiden men ungarna i magen har blivit försenade :( katten är aldeles knall vit :) =)


kan ni hjälpa mig om det ska vara en 

namn ( hona; hanne) ;P?? tack komentera hjärna namn hona hanne

en bild på sådan kattungar göööliga <3

  Nawwii


pussar MALIN <33333

Av Malin - 16 mars 2011 20:19

hej hej!! <3

just nu sitter jag i sängen med datan och bloggar, had inte varit så speciella dagar i skolan:( ;)

ska ha fotbolls cup i helgen, men kanske inte kan gå för att jag är försyld:(:C

i måndags var jag i björnriket bara över dan, med det är inte bara!! det var jätte roligt, kanske ska på party i helgen.

ska ha slöjd imorgon på skolan (roligt)

ps. håll tummarna på att jag få spela cupen!! <3


men god natt sov så gott

puss malin !!

Av Malin - 12 mars 2011 09:08

hejhejj!<3

i tisdags var jag ju på himlabadet sedan på onsdagen var jag på det vanliga badet och i torsdags var jag på himlabadet, sedan på kvällen var jag på maskerad på ungdomshuset:)det var ungefär 8 grenar man typ skulle vinna, jag ven helften,van på dansstopp två gånger, ena gågen van jag nio klubbor,sedan kom jag inte igåg:(;) sedan van jag bästa utklädd( var ängel )vann också på limbo och på bästa utklädd van jag 20kr nere i kiosken sedan pålimbon van jag 10kr i kiosken.Igår så var jag men en kompis Emma:D sov hos henne från torsdagen:D, skit kul ! ! ! fredag ingentin var ju med Emma:)) sedan åkte jag hem till min mormor och bakade

chokladmuffins:D jätte roligt!!!

lördagsitter just nu framför datan och bloggar, vaknade tidigt idag av att någon i hhuset såg på tv typ kl 7(:)

kanske gäster ikväll få se..

men vi hörs kanske imorgon.

sedan på måndag har min skola studjedag extra mycket lov( en dag) men det räker väldigt braaaaaaa!!!!!

kyssar från Malinnnnnnnn!!!!! <33  

älskar michael jakson very much !!


Av Malin - 9 mars 2011 21:06

hej hej

igår så var jag på himlabadet med några kompisar+ kusin ( det vat skit roligt:D


idag var jag på det vanliga badet

immorgon vet jag inte riktit vad jag ska göraaaaaa


just nu sitter jag och spelar gsm ( gosupermodel )

om någon undrar så heter jag mp4a på  spelat;P


puss karm god natt malinn <33  

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards