MallizBrallis

Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 23 september 2012 15:49

  <3

saknar han!

michael jackosn<333333

den bästa av hans låtar http://www.youtube.com/watch?v=QNJL6nfu__Q

gick inte att ladda upp michaels låt men skrev iaf sidan till den!! <3

älskar den!     jo de gick ;D<3


:o

Av Malin - 23 september 2012 15:23

hejj!

matchen igår slutade 2-2. men vi skulle faktis ha vunnit med 2-1 men doman dömde frispark 2 meter från målet på sidan. han sa att a-m gjorde hemåtpass fast att hon inte gjorde de :( aa så de var ju lite dåligt då, men i slutade av matchen så var det jag typ fajt om bollen så snubblar en från sdff ca 1meter bakom klara, och hon börjar skrika och sånt. sedan kom en ambulans och hämtade henne!! hon hade troligen brutit ett revben.. stackare!;)

och idag spelade elias match mot kuben tro jag, och odm vann med 4-1, grattis:)

och ikväll blir de partay ;pp hehhe :)

och idag fyller sessi 13 år:D grattis till dej gmn<3<3<3 älskar dej bästavän! <3:*

och exat från och med idag  är de 3 veckor till jag fyller år :DD<3 läääääääääängtar!!<3

och snart komer snön:O ;))

skola imorgon, och elias har skolfoto, och jag får fixa hans frisyr och välja de snyggaste kländerna jag har köpt till han :')<3:* älskar dej  elias <3

idag till lunchen så fick jag mikeshake :o skit gööööööött!! ;)

ajja, nu ska jag bara slappa, och skypa lite ;9<3


ses<3

älskar dej<3

                 

ful bild</3

älskar dej <3

Av Malin - 21 september 2012 17:44

hejjsan!

målar naglarna just nu! ;)

ska snart äta.

imorgon så är de match på kuben och matchen före på kuben så har 98:orna match mot sdff, och vi möter också sdff, hoppas inte dom lånar in nå äldre;)

och grattis till 98:orna som vann hela din serie/div :)<3

och på söndag fyller sessi år:D läntar!!

och 3 veckor efter de fyller jag år!!!

nu tror jag vi har gått i skolan i 1månad :D gått as snabbt!

och snart kommer vintern, det var ju frost ute imorse;)

puss heyy<3


Av Malin - 19 september 2012 16:53

hejjj!

allå har väl sett dena gammla video, också nu har dom gjort den till en gullig låt!<3;)


hihi söta <3



heyy<3

Av Malin - 18 september 2012 12:47

Hejjy!!
Snart så ska vi ha mentorstid;)
Har långdag idag, ska ha bild då;p
Heyy<3

Av Malin - 17 september 2012 16:07

heeeeeyy!

har nyss haft skolfoto, gick bra tro jag!

målvakts träning ikväll <3


kung låt!!!!!!!


heyy<3

Av Malin - 16 september 2012 19:41

Hejjj
Nu kommer bilderna på dr jag köpt idag;*
Blå tröja från HM 79.90:-
Orange tröja från HM 49.90:-
Halsbanden fjädern, hjärtat och ringen från Bikbok för 48:- tsm. Ta 3 betala för 2, 19:- st.
Nagellack från glitter 29:90:-
Jag köpte också en hårmunk eller vad de heter;)


Puss hey<3

Av Malin - 16 september 2012 18:21

heeeey!!

idag var jag med mormor på birsta  ;D

hade jätte roligt, köpte lite kläder och smycken tills imorgon ddå vi ska ha klassfoto ;)

smart att vi har idrott timmen förre fotograferingen -.-

aja, får väl skippa idrotten då!!

igår på matchen mot serlånger så vart de 1-1, och jag spelade topp för första gången!:D:D

jätte roligt!! gjorde nästan mål!!;))


aja hej då, kommer nog bilder via mobilen sedan på vad jag köpte ;)<3

seees:)<3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards