MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 26 januari 2011 18:13

heeej!!!!

elles matcher gick inge bra

föresten så möte dom sundsvall vitt och blå (inte timrå)

första matchen mot sundsvall blå förlorade med 7-1

andra matchen mot sundsvall vitt förlorade med 6-2:(((


puss mallan<3


här kommer lite bilder på mig till er;))

Av Malin - 23 januari 2011 09:48

  HEEEJ 

igår var jag och åkte slalom i hassela!!(skoj)

elle spelade hockey match, mot kovlan,vann med 4-3  

idag ska han spela 2 matcher till mot (timrå , sundsvall)
och elias spelar i matfors hk (mhk) tyyyp!!
ska kolla på matcherna idag hoppas dom vinner:D
igentligen så skulle inte han inte spela idag men han vart utlånad av dom mindre för dom var så lite i sitt lag;) förra matchen  som han spelade van dom med 10-3 mot liden
 
hoppas ni också har en bra helg
puss

ses...

Av Malin - 21 januari 2011 15:54

heej!<3

idag hade vi glosor i skolan:(  

det gick ju bra!:D men har aldrig gillat det,är grymt tråkigt


ha ni varit in på emmas blogg nåt då?? ni vet hon som gästbloggde?!?!?;)


timrå vann ii går på förlägning med 1-00000000000000000 yessss vad dom är braaa      

hasåbraa!!<3


     love!

Av Malin - 19 januari 2011 16:02

hejhej

nu ska jag gästblogga ;P jag kan börja att säga att jag heter emma lundgren och har en egen blogg som heter www.emmalundgren.devote.se jag har nyss gjort en ny, förrut hade jag bp ;)

jag går i samma klass som malin, fast jag är några månader äldre ;D hahahah, !!

jag älskar att spela innebandy, fotboll att titta på hockey (TIMRÅ IK), fota mm, :)

å jag hatar att gå i skolan ! ;)

 

ajah, det var lite om mig och tack malin för att jag fick gästblogga på din underbara blogg !! ;)<3

 

pusshey ;*

Av Malin - 17 januari 2011 11:58

hej:(

Är sjuk idag:( varit hemma ensam idag men mamma kommer vid 12 tiden

hon kommer med en glass(mums)

ni kommer el ihåg låten en såg från hjärtat me linn i lilla melodifestivalen 2008 den är så braa nu för tiden inte för att jag har ogillat den;)saknar alla dig emma på skolan har bara tråkigt(:)men ändå ganska könt

emma när jag träffar dig ästa gåg måste du hjälpa med mig om en sak;) om du ser inlägget;P

ska till tandläkaren snart inte roligt:(  rädda miiiiiiiiiiig!!!!! 

då är du min ängel;)  


puss o kram migg<3

Av Malin - 15 januari 2011 16:57

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

god jul och gott nytt åååååååår!!!!!

alla läsare

önskar mallannn<33  

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards