MallizBrallis

Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 27 november 2011 17:48

hejsan

igår föjlde en lite katt med mig hem efter att jag hade gjort ett ärende till grannen ;)

aja, katten var en kamouflage katt coh zingo var vit ;)

lisa (tjej katten) syntes inte igår men zingo syntes jätte väl !

men idag, idag så snöade de och då syndes inte singo men det gjorde lisa ;)

inte så intrasant menmen ! har inge att säga !

har bakat idag igen, de kommer ju stor främmande till julen, och umorgon ska vi baka hos mormor igeen ! :)

men det är ju roligt iaf :)


änteligen ha snön kommit !

kram <3

Av Malin - 24 november 2011 15:41

heej ;)


ställ en fråga till mig, har typ inte haft någon fråga på typ ett år nu känns de :*


aja, mormor fick komma och hämta mig från skolan idag en timme kvar (långdag)

hade så *** ont i magen ! :'(


har inte så mycket att säga ;P

puss heey <3

Av Malin - 23 november 2011 14:54

heeeeeeeejsann !!

igår på skoan badade vi, men inge kille i klassen hade (magrutor) :o asså fixa de ''killar'' !!;) haha


komer typ nyss hem, fikat lite.. :)

idag kom tv4 till vårat klassrum och filmade oss, sedan intervijuvade dom erik och sessi :)

men inge mig :'((((((

men jag skulle säkert inte se så himla bra ut på filmmmm ;)))

sist min förra klass vart intervijuvad och filmad så skulle dom ställa mig frågor men det visste inte jag så jag byte plats med julia och hon vart intervijuvad istället !!! ;( haha vi gick typ 3 då och jag blev jätte suuur ;))

aja har inge mer att säga just nuu :)

men visst stavas de (intervijuvd??) orka kolla upp de nu, aja jag hoppas att ni försår iaf <3


puss heey <3


 igår kom hårförlägningen :) <3<3 ser ut så här ~_*


hej dåå <3  

Av Malin - 22 november 2011 15:51

hejhej :)

just nu bakar jag knäck som är så *** gott !!!!!!!! <3<3<3


skriver min önskelista här nuuuuuu :)

  1. ett till håt i örat !
  2. kläder ''snygga''
  3. skoteroverall
  4. spel (data, tv, sällskapsspel
  5. bra filmer <3
  6. en snygg kaländer
  7. stor och varm morrgonrock ''visst stavas de så ??!''
  8. ny skinn jacka
  9. små saker
  10. bäst av allt ♥♥ en bra jul ♥♥

hej då ♥♥


Av Malin - 21 november 2011 15:46

tjaooo :)

idag hade vi långdag glömde kläder till sista timmen ''elevensval'' ;P

aja det gick bra iaf jag och ida f satt och pratade, hon hade håll :))

imorgon blir det mer bakande, knäk och lussikatter :DD gött !! <3

aja nu ska jag fika lite med min mormor ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ älskar dig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


puss heey ♥♥

Av Malin - 20 november 2011 17:26

tajoo :)


ida har jag bakat med elias och mamma :)

vi bakade lite till jul :)

det vart lite bountikuller, kladkaka, chokladsnitt.

chokladsnitten ska jag sälja med klassen på fredag kom och köp efter skolan !! :) (snälla) :):)


resept ... :)

ett resept från elias när han var lite på halloween ;)


  • 3 stycken skällpipägg (hönsägg kan också fungera)
  • 3 dl kattmjäll (strösocker går bra)
  • 4-6 msk gravjord (kakao har samma färg)
  • 125g mosade kladdrötter (det går bra med smält margarin)
  • 1 dl spökdamm (vetemjöl)
  • 2 matskedar krossade bepipor (ströbröd/smulad havre går också bra)

allt i (parantes) ska ni andvända såklart ;P


Så Här Gör Du !


sätt ugnen på 200*C

smörj en vanlig rund kakform med kladdrötter.

skaka runt lite krossade benpipor i formen.

vispa skällpipäggen och kattmjällen poröst.

vänd försiktigt ner gravjorden, mosade kladdrötter och spökdamm.

häll sedan ner geggan i formen.

grädda i ca 20 min i ugnen.

kakan är härligt kladdig! servera den gärna med vispad dromedarmjölk (vispgrädde från en vanlig ko duger med)


LYCKA TILL !


hittar inte de andra resepten till dom 2 andra ;)

orkar inte heller mer !! ;)


elias är påväg till hockey träning, och ringde nyss om att dom hade sladat ner i diket ??! :o

mamma fick skynda sig iväg med bilen och skjusa elias och hämta upp ida på vägen, så nu sitter jag här hemma helt ensam !! :(

,,, vi bor ju vid skogen så det är lite otäkt!!!! hör på musik på hög volym och gossar med katten, känns inte lika ensamt då !!


aja pusssss hej då


 

 

Älskar Er Så Hilma Mycket !!!  


    

Av Malin - 15 november 2011 16:25


BAJS !! bilderna försvan, orka mer !

 
Av Malin - 4 november 2011 21:06

hejhej :)


chattar med min bästa syster man kan ha ever !!!!!!! <3


Idag
Malin Petrusson
Anmäl · 20:53
heej :):)
Ida Petrusson
Anmäl · 20:55
hej älskling
Malin Petrusson
Anmäl · 20:58
vad görru ?? :):)
jag saknar dig
när kommer du hem ?
Ida Petrusson
Anmäl · 21:05
jag är med några kompisar durå?:) jag kommer hem imorgon hjärtat
Malin Petrusson
Anmäl · 21:05
okej, bra för de känns som everheter !
Ida Petrusson
Ida Petrusson
Anmäl · 21:06
haha jag har bara varit borta två dagar:)
Malin Petrusson
Anmäl · 21:07
vet men ändå <3<3
Ida Petrusson
Anmäl · 21:07
<3<3 kommer och äter tacos med er imorgon;)
Malin Petrusson
Anmäl · 21:08
bra <3<3
Ida Petrusson
Anmäl · 21:08
<33 ska gå nu pussss
Malin Petrusson
Anmäl · 21:09
puss puss <3<3
 
 
jag äslar dig syster <3 <3
 
 
heeeeeeej då :) <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards