MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin - 31 mars 2014 20:54

Grattis bebisen min, 3år<3

Av Malin - 31 mars 2014 16:41

Tänkte visa mars favoriter !


1. Först är det mitt nya schampoo från TRESemmé som reparerar skadat hår. Så sjukt bra schampoo, mitt bästa köp!
2. Ett finn bortagnings medel som kommer från Neutrogena som heter visibly clear. Det funkar jätte bra. Man får en baby mjuk hu utav den + att den luktar as gott! Och att den såklart tar bort finnar.
3. En Victoria secret som heter Sultry Nights och den luktar så gudomligt gott tycker jag ! Använder den dag ut och dag in, så gott luktar den !
4. En tvål från I love ... Tro jag. Den lukten juicy watermelon. Lukten är jätte god och själva tvålen är jätte bra. Rekommenderar!
5. En treo concealer från orflame. Den täcker jätte bra och den luktar också gott.
6. Ett fit me punder, det sitter bra hela dagen. Färg 120.
7. Youtube, det har varit det bästa denna månad ! Har en kanal som jag inte använde utan jag ser på andra videor bara. Tips om hur man sminkar sig och så! Där premunerar man på andras kanaler.
8. Rihannas låt "What Now" så sjukt bra låt! Älskar den <3

Av Malin - 30 mars 2014 19:18

   

Efter att jag kollat och allt på oscar så gick jag och shoppade lite. Det blev den nyaste maybelline mascaran med gult och rosa på, sedan blev det ett par nya vita skor, 3 par trosor, en ögonbryns penna med borste på, och det som jag köpte när jag skulle gå upp på scen och ta en bild med oscar var en affisch på han och en skiva med hans första och senaste album som igentligen kommer ut på onsdag, fast Sundsvall var den 2:ndra staden som fick köpa den tidigare, och det var ju roligt!

senaste 

Av Malin - 30 mars 2014 18:09


            

       

vet att jag ser lite efter ut.. ;)
   

Av Malin - 30 mars 2014 16:54

Har precis kommit hem från birsta efter att ha kollat på Oscar zia, så sjukt överlycklig nu :D andra gången jag träffar han <3 han är så himla duktig på att sjunga och dansa! Love him <3
Bättre bilder kommer! Man fick köpa hans nya album som igentligen släpps på onsdag <3

MYS

Av Malin - 29 mars 2014 18:42

Av Malin - 29 mars 2014 16:30

Vet inte hur jag ska börja detta inlägg x) vet inte riktigt vad jag ska berätta heller, åkte hem vid 12 idag från Ida. Skulle vart ned henne ikväll med men kah mår så dåligt så jag åkte hem ist. Just nu så kollar jag på Carries diaries, slappar bara!
Bloggar med senare :*

 

Av Malin - 28 mars 2014 22:54

Var ju ute med några kompisar förut som jag skrev tidigare, fast blev fler än vad jag o Ida väntat oss. Men det var ändå väldigt roligt! Började med att vi var på badhuset för det var gratis inträda via gårn och dåså badade killarna medans jag o några till satt och kollade på med as chilla blåa saker på fötterna.
Sedan när vi gick vidare kom det fler och hakade på. Blev ett par stycken till slut, när alla började dra sig hemåt så drog jag och något till till sporthallen för gårn hade tydligen hyrt det med så vi var där o åt lite ;) just nu så ligger jag i sägen och bloggar då ;)

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards