MallizBrallis

Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 31 juli 2011 21:54

hejhej !!

igår fyllde min syrra 18 år :D:D

firrade henne nere på våran strand, hon fick lite av varje ;);)

shoppade i torsdags :D med mormor och elias :))

shoppade underkläder och shorts och tröja (grönt)

har nyss badat :) fryser som bara den !!

har växtvärk i armen så den donnar bort när jag skriver och sitter framför datan ;)

ska på leksands  sommarland med min lilla kusin ! :)

fast de e typ nästnästa vecka ;););)


HAHA GJORDE EN EGEN TÄXT

 

  

Av Malin - 29 juli 2011 17:24

hejhej !!

idag har jag städat !!

för imorgon fyller ida 18 år och så ska vi ha grillfest hemma hos oss med många gäster ;)))

haha, emma kom idag, och vi har badat lite !!

tog en paus fråg städandet och spelade lite data !! ;))

hahah :) 



Av Malin - 25 juli 2011 21:30

HISSA   



  


DISSA

jaa, jag tror att ni vet vad jag menar !! ;))


PUSS heey !! 





   

Av Malin - 24 juli 2011 18:15

hejhej !!

för en timme drykt så tände elias och jag en eld !!

sedan hade någon varit och pillat på någon ting så man sänkte värmen, sedan sa pappa till att man inte får sänka då hörjde han !

sedan efter typ 10 min så hörde elias och jag ett ljud tjutta, både jag och elias skrek till mamma och pappa, det låter från kamin, så låg de en tändare på kaminlocket som mamma tog upp som var brenhet hon sprang ut med den och kastade den upp mot skogen, den skulle precis exblodera men mamma han kasta ut den så den gick söder !!, asså snacka om tur vi hade. halva mitt hus kunde varit borta nu och jag låg på akuten !! får lite rysningar efter den hära ;)) !!


aja de var dere !! Puss heey

Av Malin - 24 juli 2011 17:20

hejhej !!

glömde ju igår att giffarna vann !! ;))

hahaah, aja hej ddå


Av Malin - 23 juli 2011 20:22

hejhej !!

idag är det tydeligen fötternas otursdag !!

för dagen började med att både mamma pappa och elias klev på en spik som gick rakt igenom skon (foppa), mamma och elias blödde som bara den !!

men pappa inget tro jag !!

sedan var vi på giffarna med elle sessi och joke !! och då när vi gick till bilden efter matchen så klev sessi på en glasbit som gick rakt igenom hennes sko (foppa)

hahaha, 4 st ! :D:D:D:D:D, snacka om otur idag ;))

ahah, de var dere ;)


ses kramiiis

Av Malin - 22 juli 2011 20:44

tjenaaa !!

nu sitter jag här och skriver, hos dom vi är och beröker ;))

haha fick låna datan för alla barn är (små) barn ;);)

och jag är älst !!!!!

sitter och ser på Bratz KIDZ, hahah braa !! ??

kommer en bild på fodralet ;)

 kanske inte blev någon bild ;)

vill inte rota bland andras bilder ;);) (hehehe)

aja har inte gjort så mycket ;) var jätte god mat !!!!!!!!!!!


 aja hej då kraaam !! <<<3        (hahah) 


Av Malin - 21 juli 2011 18:17

hejhej !!

idag har jag varit hemma och byggt på garaget :):)

det var vid taket, så jagvart lite höjdrädd ;))

aja nu ere över så nu är de braa !! C:

sitter här och äter hallon (gott) ahaha

fick skjös av en kompispappa ;) i en bubbla :D:D ass coolt !!

han skjösade mig till min mormor ska sova här inatt =)

sedan imorgon kväll så ska jag bort till mina gudsyskon och min gud mor ;))


har inget mer att säga så

byee !!<3


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards