MallizBrallis

Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 29 april 2012 15:21

hejsan, just nu sitter jag och väntar på att emma ska dusha klart!;D:3


idag har vi haft fotbollscup! och igår;)

det piss!!!

igår första matchen förlorade vi med 2-0 samma nästa match!

sedan idag så var den en sekund kvar av matchen, och jag stog så kom det en höglade över mej i målet, så då förlorade  vi med 1-0. och sedan förlorade vi med 2-0!! ;( det var bara fyralag med i cupen;(

Matfors

Timrå

Serlånger röd

Serlånger blå!


puss hey!

Av Malin - 27 april 2012 06:48

hej där!

idag är jag ''frisk'' är fortfarande lite sjuk!

idag ska emma M följa med mej hem, och hon ska sova hos mej tills på söndag!

har fotbolls cup hela hejgen! jej!!


puss o hejj!

Av Malin - 25 april 2012 12:32

kommer inte blogga på ett tag nu för jag har jätte ont i min ögon och huvudet!!

så vill inte anstränga ögonen, gick in på datan nu nån minut ;)! <3

puss hey<3

Av Malin - 23 april 2012 19:02

tjatja!

sitter här med emma, har nyss kommit hem från forbollen ;D:3

cup till helgen i serlånger emma sover hos med HELA helgen ;*

har inge att säga!

går inte att ladda upp bilder just nu så hey! <3

Av Malin - 22 april 2012 11:19

                 

heei, igår fyllde världens bästa bästakompis år!!!

Emma, älskar dejj!

vad ska man köpa åt dej dåe?? ide'er??!

bjuder på bilder på emma ovh mej <3 lita gamla ba <3

Av Malin - 21 april 2012 11:20

hejjhejj!

i min familj får man inte sova länge ;(

måre jätte dåligt, e sjuk !!

ha inte mycket att skriva ska städa HELA mitt rum sedan :(:(:(:(:(:(:(((((((((

kram hejj

 

Av Malin - 20 april 2012 14:51

tjaoo!

idag är de änteligen fredag, veckorna går så fort!!! snart sommalov<3

fast jag längtar till skolan börjar på måndag! för då ska våran klass till nöjeshallen ;D

i mitt lag är jag lagkapten :DD

mitt lag, hag kommer ihåg!

Malin

Ida E

Ida PN

Felicia

Louise

Pernille (lärare)

 vad jag kommer ihåg iag <3



nu ska jag skirva mina svar på mitt första utväcklingsamlat när jag gick på dagis var 5 år ;D<3


Vad är en förskola?

svar: skola


Vad tycker du om din förskola?

svar: kult att leka med kompisar!


Vilken min passar dej när du ska gå till förskolan?

svar: Mest glad :D   Ibland trött :(  bara på morgonen och eftermiddagen


Varför är du på skolan?

svar: Pappa jobbar brevid mormors hus, och mamma är på skolan"


Varför är ersonaalen och fröknarna här?

svar: annars blir man ledsen om man är ensam och det blir långsamt


Vad gör fröknarna när du inte är där?

svar: är med andra barn


Hur ska en fröken vara?

svar: Stor, Vuxen ibalnd arg!


Vad tycker du är roligast?

svar: leka med ponny, mamma pappa barn!


Vad tycker du är tråkigast?

svar:vara utan kompis!


Vem bestämer vad du ska göra?

svar: jag själv, fröknarna!


Hu ska en kompis vara?

svar: kille, tjej, glad


vem vill du helst vara med på dagis?

Jenny Olsson, Cajsa, Oliver Spjut, Johan Johansson, jonas Fraskatie (stavning), Lukas Karlsson, Felicia, vet inte en vem Felicia är??!


Vem tror du heslt vill leka med dej!

svar: Oliver Spjut!


Hur gör man om man vill leka med någon?

svar: frågar om dom vill vara med.


Vad gör man om man blir osams?

svar: slåss, säga förlåt


Om ett barn vill vara md och leka men inte får, hur tror du att han/hon känner sig då?

svar: ledsen


Vad skulle du göra om en pojke skulle råka trampa sönder din saker utan att rå för de?

svar: säga till mamma


vilken bild tycker du passar in på dej när du ska gå ut på dagis?

svar: Glad :D  blir ledsen om ingen vill vara med mej! :(


Vad kallas en person som bestämer mest på en förskola?

Svar: fröknarna, Inger-Marie pysslar med oss!


vad kallas mammas pappa?                      svar:Rolf

vad kallas pappas mamma?                      svar: liili

vad är en släkting?                                   svar: en lampa!

va menas med att adoptera?                     svar: brytabenet

vad är en utlänning?                                 svar: kläder

vad är ett biblotek?                                  svar: böker, låna

vad är ett badhus?                                    svar: där man få bada;D

vilka bor på ålderdomshem/ sericehus?     svar: sitt hem

var kommer mjölken ifrån?                       svar: affären

vilka jobbar på sjukhuset?                         svar: dom som bestämer, mamma!

menas med rast?                                       svar: vet inte.

vad hade man förr istället för bilar?           svar: man fick gå

hur långt är det till solen?                          svar: ända till himmlen.

när kan man se månen?                              svar: på morgonen och kvällen



så dum var man ju inte när man var liten;*<3

hey

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards