MallizBrallis

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 25 februari 2012 07:38

hejjj,

idag skulle jag igenteligen haft en fotbolls cup med mitt lag, men jag kan inte vara med eftersom jag inte kan gå på foten!

om min fot gör ont på måndag så ska jag dit igen! ;(fast då får jag iaf träffa min favorit doktor!!!!!!!!! som har följt med mig med min onta fot, sedan i 4:an tro jaa!

nu så ska jag iaf åka och heja på mitt lag!!


pussar&kramar

Av Malin - 23 februari 2012 12:23

jaooooo tja!!!

idag fyller min brosa och mamma år, också har ju även en liten prinsessa föds!

och dakota fanning fyller också år idag! :)

grattis till er alla där ute!


gick hem från skolan idag med kryckor;oo

gjorde illa foten på fotbollen i tisdags ska snart till en doktor som ska kolla den !! ;*

puss´h hey!

Av Malin - 15 februari 2012 16:28

heyyy!

jag vet att jag e lite efter, men jag har inte hunnat upptradera att Whitney housten är död

nu hyllar jag henne med hennes låt ''wanna dance whit somebody''

ajja puss hej!!!!!!


 

älskar hennes hår där ;D 



älskar dej whitney!

Av Malin - 14 februari 2012 15:31

kramar till alla

från mej!


Alla Hjärtans Dag!!  


puss!


Av Malin - 13 februari 2012 10:18

Hejsan där! Nu ska vi hah es ,, elevens val,, jätte kul!!Har nyss haft matte ;)kan tyvär inte ladda upp några bilder från mobilen;(igår hade jag fotbollsträning med 98orna. Det var jätte roligt!!!!!@å torsdag ska vi ha uppet hus ;dgöö va duktig jag e och blogga ::0 (noooot) hahaja puss hejimorgohn är det iaf hjärtansdag!!!!!!!!!!!!!:-*<3<3

Av Malin - 9 februari 2012 14:19

Hej,

idag åkte jag hem från skolan, jag hade jätte ont i huvudet! ;'(


pussy hey

Av Malin - 7 februari 2012 17:26

tjaoo♥

snart ska jag iväg på min andra fotbolls träning för denna vinter för detta år :D

här kommer en gammal bild på mej när jag spelade fotboll

[2009]

 


puss heyy♥♥

Av Malin - 7 februari 2012 12:05

Tjaa! Nu blogga jag lite från skolan! Har nyss varit på lunch det var jätte äcklig mat! Våran lärare har magsjuka, och emma fick en kram av han igåro_O usch!!! Åka har inte på mycket att säga, jag känsla ska åka slalom med emma m på onsdag:-D. Ska ha prov resten av veckan:-(

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards