MallizBrallis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin - 27 oktober 2012 15:54

Hejj
Här kommer lite bilder!!<3

Av Malin - 27 oktober 2012 15:54

Hejj
Här kommer lite bilder!!<3

Av Malin - 27 oktober 2012 11:15

Hejj heyy

har typ inte bloggat på länge nu ..

har lixom inte orkaaat!

GÖR EN LITEN Snabbis nu! <3


imorgon åker jag och mamma till prag! :D

längtar ska paka och allt skit idag!!

puss ehyy <3


             

Av Malin - 21 oktober 2012 14:35

              ja, nu har typ alla åkt hem efter en aaaaaaas härligt kväll med bästa brudarna <3 :*

bilder <3


Av Malin - 14 oktober 2012 15:23

hejjjjj!:D

nu äteligen fyller jag år!! <3

vaknade kl 7 imorse och väntade i 2timmar på att någon skulle komma-.- <3

sedan kom dom vi 9 me mums mums som vi får varje år vi fyllt/fyller år <3

fick en systemkamera som jag önskade mej, sedan fick jag en shoppingresa till Prag med mamma :D <3

åååååh längtar. jag fick oxkså 1100kr som jag ska shoppa för i Prag! :D

f*n va jag längtar nu!!


imorse när jag gjorde mej iordning för min födelsedag så började jag sjönga i duschen:

he could be the one he could be the oooooone. asså vart kommer låten ifrån ? :o

funderat hela dagen till nu!

hehhe ! :)


snart kommer idaaa, storasyster <3

saknat henne, längtar! <3

asså gud vad jag ska längta till mycket!! ;D


här kommer bil på kameran pengar och pragkartan som jga fick;)

ska äta kött och potatisgratäng, mums <3

bilder:

       

     


låten:

Av Malin - 13 oktober 2012 20:30

Hello!!<3
Vill bara somna nu så kan jag vanka till min födelsedag, undra hur mycket gratulationer jag får?:')<3

Puss<3<3

Av Malin - 13 oktober 2012 10:45

hejj,

ja imorgon fyller jag ju år:D

längtar fortfarande inte..

har inte så mycket att säga, hittade en present förut som var till mej -.-

nu så bjuder jag er på 2 bilder<3

   

Av Malin - 12 oktober 2012 15:41

heeeyysann!

snart fyller jag år:'D

och jag längtar inte ens-.-

vrf gör jag inte de, ett bevis på att jag blir tonåring?:o

känner ingen spänning alls..

nu måler jag iaf naglarna:D

oranga (:

kommer inte ut ¨på fb av någon J*wlig onödig anledning.

tur att pappa spelar annan bra music från spotify:=) ;))


idag ska jag bara mysa med famen <3

så bli så mysigt!!


puuus heyy<<<<<<<<<<<<33 <3

                                     


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards