MallizBrallis

Alla inlägg under september 2014

Av Malin - 30 september 2014 17:34

Här kommer månadens favoriter

Septembers favoriter

1. För är det Taylor swifts senaste låt "Shake It Off". Har aldrig riktigt gillat henne men denna låt är faktist riktigt bra, lite annorlunda från hennes andra låtar tycker jag. Det är mer att hon släpper loss i denna låt. Finns än inte på Spotify dock ..
2. Denna månad har jag verkligen varit i behov av mitt batiste original torrschampo. Älskar verkligen det och det ser väldigt naturligt ut när man använder det. Finns på Kicks, HM och Åhléns för 79kr tro jag. Torrschampot använder du ifall man har fettigt hår och inte hinner duscha så kan man snabbt å enkelt spraya på torrschampot där det ser fettigt ut så ser de inte fettigt/smutsigt ut längre. Rekommenderar!
3. I somras köpte jag en filt på Ullared för kanske 99kr. Asså jag älskar den verkligen!! Den är lixom alldeles lurvig och gosig på insidan och på utsidan är den alldeles matt och len med svart färg och vita stjärnor. Älskar den!
4. Jag älskar verkligen depend's ögonbryns färg. Har både snabbfärgning och vanligt färgning. Det är olika bra så jag kan inte välja vilken utav dom som är bäst. Finns å köpa under hundralappen på tex Cubus vad jag vet. Rekommenderar ifall du vill ha naturligare mörkare ögonbryn.
5. Sedan blir det mitt senaste nagellack från Isadora. Det är rosa i nr 782. Kostade kanske 69kr kommer inte ihåg men jag köpte det på Kicks iaf. Det blir super fint på naglarna och torkar snabbt.
6. För ett tag sedan köpte jag en "Face Sculotor" från Isadora. Har haft den en litet tag och det känns som att den aldrig tar slut vilket är bra! I produkten är det en bronser, rouge och en higlight. Den ger ett jätte bra resultat och den har ett bra pris också för att få alla 3 i samma produkt. Köpte min på kicks för 199kr. Vet inte om den finns på fler ställen än Kicks men Åhléns å HM finns den nog också.
Rekommenderar den stort iaf!
7. Tredje och sista produkten från Isadora är ett matt puder i färgen Matte Blonde SPF 15 som heter " Anti?Shine Mattifying powder. Asså jag älskar det!! Det bästa puder jag någonsin haft!! Det var väldigt billigt också har jag för mig! Köpte det första dagen på sommarlovet och det syns knappt att jag använt de och jag använder det så gott som varje dag. Vet att det finns på Kicks och Cubus för 129kr. Är just nu på rea för 99kr på kicks hemsida. Rekommendera verkligen detta puder för det mattar verkligen ansiktet och alla de glansiga ställena i ansiktet blir så naturligt matt.
8. Sist men inte minst är det mina vinröda låga Converse som jag köpte på Scorett för kanske 699kr tro jag, inte säker. Är iaf jätte nöjd med dom och använde dom typ hela tiden i somras sen jag köpte dom. Finns nästan inget mer att säga om dom. Finns på dom flesta sport butikerna och sko affärerna å så.

Av Malin - 29 september 2014 13:18

står just nu och väntar på bussen in mot stan. Har prao denna veckan men just idag var jag ledig så då passade jag på att ta sovmorgon och sedan åka in till min syster. Väldigt härligt väder ute, det blåser som bara den och man känner verkligen att hösten är här och jag älskar hösten mest av alla årstider ((:

Av Malin - 28 september 2014 12:02

Nu har äntligen hela Steal My Girl av One Direction kommit ut :DD
As bra var den! Niall har lagt ut den på sin youtube kanal, finns säker på mer ställen, men det var här jag hörde den först!

Wow, 144 å 5:te liken.

Av Malin - 27 september 2014 19:12

har en mysig liten "invigning" ikväll på altanen. Har lite gäster över på kräftskiva å så. Har precis ätit klart å vet inte vad som händer härnäst.
Musiktävling blir det senare iaf, haha.

Av Malin - 26 september 2014 20:03

nu blire idol!

Av Malin - 25 september 2014 19:54

Gick hem från skolan idag, igen .. Har mått dåligt nu i 2 veckors tid och inget blir bättre. Hade sjukt ont i huvudet och feber, å jag som aldrig har feber men har haft de 3 kvälla Irad nu och hela helgen som vart.
Åkte hem sov 3 timmar, åt sedan och såg sedan på one directions film med Elias å nu ligger jag i sägen för att sova för jag mår så sjukt dåligt.

Av Malin - 24 september 2014 21:30

köpte faktist bara en sak idag. Jag satt i bilen och tänkte vad jag skulle skriva i detta inlägg , jag var så stolt för jag skulle skriva att jag varit på Birsta hela eftermiddagen utan att ens köpa något, men så åkte vi till laget 157 och ja .. såklart så hittade jag en tröja där, satt det blev ett plagg ändå.
Det vart en "Angelology Sweater" i ljus rosa för 150kr, super pris!

Sedan fick jag en hel Ica kasse av Ida fullt med kläder efter henne :DD.
Var över hos Ida å Peter för att fira Peter för han fyller år imorgon, grattis!

Av Malin - 24 september 2014 14:22

Tog mina blå mjukisar idag <33 tog en mössa i matchande färg. Vart mysigt eftersom det varit så kallt idag.
Just nu påväg mot Birsta med Elias, mormor och Ida.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards