MallizBrallis

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 24 november 2012 16:16

har inget att säga..                  

elias och hans lag fölorade idag på hockey med 7-5 !!

dom var så värda att vinna!!!!!!

under matchen fick vi typ 7 st skadade, min lilla lillebror var en av dom :(<3 I<3U

HERRÅ!<3


Av Malin - 21 november 2012 16:27

hejj

har harit sjuk sedan söndags.. är så less!!!!!

orkar inte mera, och på fredag ska jag igenteligen har fotbollstrtäning, 2 prov och jag ska också till min gudmor som ska fira i efterskott att jag har fyllt år, men nu går ju inte de eftersom jag är sjuk med feber.. :(

kan knappt kolla på tv för jag kan sommnar typ bara kan inte hålla ögonen öppna, är inne på datran en snabbis nu så jg kan ladda över lite musik till mobilen från datan :)

                       

Mamma

Av Malin - 17 november 2012 10:09

hejjsan!

har 308 besökere hitills denna månad, woop woop ;'D

elias har hockey match idag, lycka till då! <3

ska inte göra ett skit idag bara slaaaappa!

någon som vill vara med mej ring mej, eller sms:A

follow me on instagram: @mpetrusson

fast jag är privat men får väl godkänna dom jag vill!;p


aja, ska gå ock sova nu eller kaske ät lite ;)))

   

Av Malin - 16 november 2012 21:24

Koller på X-factor<3
Här kommer tröjaan<3
Puss och kram gonatt<3

Av Malin - 16 november 2012 15:23

helloww!!

idag var min klass på kulturmagasinet (Y)

fick 1h på oss och gå runt på stan och sån, emma och jag gick på donken (YY)

köpte en mcflurry, tro jag de stavas :P

sedan köpte vi varin tröja på Gina! :D

emma köpte en grön vit, och jag en vin röd / mörk lila, hehe:)<3

kunde inte ladda upp bilden på tröjan nu, men de kommer en vit likadan iställe :P <3

puss heyy<3

                              hahaha älskar denna bild kolla emma i bakrunde  

Av Malin - 15 november 2012 16:41

heeeeeyy!

snart ut och fota med broosan! :PP

ska knäppa kort till våran kalender 2013 <3

aja, herrå <3          



hehehhe sööööta!!!!                                       
                  


Av Malin - 14 november 2012 16:35

heyy!

höller på att göra en movie makers!!:D

hoppas den bilr bra!

hade prov idag, kändes sådär..

har inget speciellt denna vecka, inget som har hänt heller!<3

också går de inte att ladda upp den -.-


puss heyy<3


 


Av Malin - 9 november 2012 22:17

heyy

har nyss kommit hem från discot, var ju as kul!!

och jag var Dj !!!!!!!!<3<3

hhha, hade as kul.

en liten kille vart ledsen för att han åkte ut i finalen, men skyll inte på mej skyll på LUKAS!! ;)

hahh, jag ville att han skulle vinna för att han valde michael jackon låtar. men Lukas ba buu killen rörde sej (dansstopp)

asså han var ju värld att vinna lukas! hehe!

han var ju så söt!!

aja, jag hade iaf jääätte kul!

bilder kommer sen <3

imorgon*


puss, natti. orkar inte se slutet av x-facktor :OO

nu ska jag mysa ner mej med mina 3 bästa vänner, täcke och kudde och lyssna på one direction på mobilen<3


puss gooooo naaaaaaaaaattt! <3


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards