MallizBrallis

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 31 december 2013 19:21

Älsklings katten har också nyårs kläder på sig :*

Av Malin - 31 december 2013 14:51

Videon gick väldigt snabbt, ifall du inte han att se så kommer bilderna här :*

     

Av Malin - 31 december 2013 14:43


 

Av Malin - 31 december 2013 14:05

     

Av Malin - 29 december 2013 15:44

Bilder på vad jag fick i julklapp och vad jag köpte på mellandags redan!

börjar med julklapparna. det är inte alla min nästan.

 

one direction parfym, body lotion och body gel, one direction handduk. en victoria secret, ny kamera laddare och nya batterin till kameran, och nagel blåsare (apan) nagel bortstar (målar med dom på naglarna) nagelafilar. en ny sminkväska. ögonfransböjare + pinsett och ögonskugga, en mit me foundation och en jätte mysig halsduk. och som sist en röd duchtvål, eller vad man ska säga


från mellandags rean:


  

ett armband och ett par fina örhängen från liseberg. nagellack från hm, leopardfärgade ''uggs'' från din sko och ett par svarta plattå skor från scorett. ett par vita hörlurar. 3 glitter rör till naglarna från panduro. en mobvilväska med vingar på

plattå skorna, glittret , mobilväskan och hörlurarna köpte jag på freeport i göteborg, och de andra sakerna hemma i sundsvall på birsta.


hoppas du gillade inlägget! sprid min blogg :')



Av Malin - 29 december 2013 15:26

Ja, i torsdags så var jag jus först och shoppade på mellandagsrean, hittade lite fynd! (bilderna kommer i en annat inlägg)
sedan på kvällen så var jag åkte vi till liseberg (jag o mina släktningar) har en jätte mysig ''julmarknad'' eller vad man ska säga köpte lite där också. Sedan på fredagen så fick tåget hem kl 2 tro jag, sedan sås skulle vi ju byta tåg från stockholm mot sundsvall men så var tåget försenat också kom tåget på fel spår så vi fick springa lite hit och dit.. tåget var försenat i ca 50 min. och sedan på tåget åt vi lite och sedan kollade jag o elias på 2 filmer. sedan var vi äntligen framme i sundsvall så ska pappa gå och starta bilden och så funkar de inte.. så hade mamma sett på fb att 2 vänner var på bio så då ringde on dom och frågade om filmen var slut och det vart den precis så dom fick hjälpa till att få igång bilen, nån hade glömt att släcka ett lyse i bilen så det var dåligt med batteri eller vad han nu sa, men så kom vi hem exakt 00.00 sov till halv ett nästa dag och då hade mamma och elias åkt på ica på morgonen och sedan överaskatt mig och pappa med pannkakor och goda mackor till brunch. jätte gott. senare på lördagen så åkte vi till birsta och mötte upp ida o peter på elgiganten och där så köpte elias sig en ny dator och sedan åkte vi vidare ned på birsta och där köpte jag ett par skor en mjukisdräck och ett nagellack ( kommer bilder i ett senare inlägg) sedan så åkte vi hem och då kom mormor till oss och då bytte vi julklappar med henne, eftersom vi var bort över jul så jag fick lite pengar, en one direction handduk och en stor röd jätte mysig filt. sedan så såg jag mamma o pappa på film till 12 ungefär sedan så la vi oss, på söndagen så vaknade jag vid halv ett igen och idag så har jag bara städat.. eftersom vi ska ha gäster på nyår.. ska snart iväg till mormor. puss :*


ursäkta ifall jag ha nå stavfel eller slavfel men det är bara halva siddan av datorn som funkar.. så jag ser typ inget.. :*

 

Av Malin - 26 december 2013 19:07

   

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards