MallizBrallis

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Malin - 9 december 2013 21:23

Asså idag har jag haft sån otur!

dagen började med att jag försov mig typ en halv timme, så då fick jag ju stressa, och Elias skulle vara hemma idag då för han var sjuk men jag försökte få med han till skolan ändå, jag mutade han och grejor ;) men det gick inte. sen kom taxin så jag fick springa ner till den, ner från hela backen. Innan jag sprang ner så säkrade jag att jag hade mobilen med mig i fickan, sedan så satt jag i taxin och känner att jag inte ha mobilen med mig, jag börjar få panik. när jag kommer till skolan efter första lektionen så får jag låna Emmas mobil och kika Elias, så jag ber honom leta den nere men han hittar den inte sedan så går han ut och letar och då ligger den i mitten av backen.. vilken himla tur att han inte åkte på skolan idag då! annars så hade jag nog inte haft nån mobil nu.. Elias berättade att mobilen var alldeles isig, för skalet hade åkte upp så han hade skrapat av is på nästan hela skärmen, men nu så funar mobilen precis som den ska. sedan så hade vi dans på idrotten, och sedan hade inte jag den smartaste tröjan när man ska ''skutta'' om kring, hade en hålig tröja, så bh:n och allt syndes så de gick inte så bra för mig.. hahha. sedan så fick vi sluta tidigare och dåså tänkte jag möta mormor för jag skulle till henne idag, så jag går hela vägen till henne och det är typ 2km, men så är inte hon hemma.. och jag har ingen mobil så jag få gå tillbaka till skolan och där står mormor och väntar på mig. Mormor hade åkt tidigare och hämtat Elias.. sedan när jag väl kommer hem till mormor så får jag tillbaka min huvudvärk som jag haft typ hela dagen, men det var så himla mycket värre sedan när jag kom till mormor, så där somnade jag.

men nu så är allt okej. har sätt sista avsnittet av Tonårsbossen. och nu ska jag nog gå och lägga mig!

så puss :**


hinner inte läsa igenom texten nu, ledsen ifall det är nå stavfel/slarvfeloch sånt..


   

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards