MallizBrallis

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Malin - 2 december 2013 20:15

       

.

Av Malin - 2 december 2013 19:29

Har varit dålig på att blogga de senaste veckorna.. efter bloggpausen kände jag inte att jag varken hade lust eller tid. har lixom inget att blogga om.. har några prov nu, ligger lite efter i solan med .. så jag måste jobba på de!

föraa vecan hände inte så mycket. var på ''julmarknad'' i helgen med mamma, som jag skrev i ett inlägg igår. idag måndag har de inte hänt så mycket. ska plugga snart, kemi.. suger fett :( har inget speciellt planerat i veckan förutom till helgen då jag ska sova över hos ida, så vi får se om jag bloggar om de då till helgen. men nu ska jag plugga lite så herrå :**


och sedan så fick jag reda på igår när jag åkte hem att Paul Walker har dött, jag vart i chock jag sa om och om igen ''han har dött'' för mig själv, jag förstod inte.. vrf han. och nu har jag hört att de inte blir nån sjunde film.. men det kan jag ju förstå, filmerna kommer ju inte bli lika bra nu när han inte är med i dom.. grät faktiskt. en bild på instagram så skrev han under bilden '' där dog en liten bit av min barndom'' asså jag känner desamma.. fyfan va hemskt.

läst några saker och sett bilder om olyckan, nu säger dom att dom har kommit fram att det var något fel i bilen, men man vet ju inte vad man ska tro. Sedan har jag hört massa hat om att Kevin Walker skulle ha dött iställer för Paul Walker (skriver hela namnen så ni fatta vrf dom just tog kevin) och det är ju bara fel att säga så, även om jag inte precis är de största fanet av kevin så är de ju fortfarande fel. heldre att ingen av dom hade dött.

 



Av Malin - 2 december 2013 14:30

Från idrotten och skolan :**        

 

Av Malin - 2 december 2013 11:42

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards