MallizBrallis

Alla inlägg under februari 2015

Av Malin - 28 februari 2015 21:19

Är just nu hos min kusin och firar att hon fyller 25. Har äte gomat och tårata. Var precis på Ica och köpte lite godis

Av Malin - 28 februari 2015 11:17

här kommer denna månadens favoriter

Månadens favoriter

1. Först tänkte jag ta mina awei hörlurar som jag bara älskar, fick dom när jag fyllde år så jag har använt som en del!! Det finns massa olika färger, mina är rosa med svart kabel och tycker som ser görhäftiga ut! Dom har jätte bra ljud och vem har inte ett behov utav hörlurar, snygga hörlurar tillochmed.
2. Sedan så beställde jag en primer från kicks i slutet på förra månaden, är väldigt dålig på att använda primers eftersom jag inte är van med att applicera den, men när jag väl använder den så funkar den jätte bra! Den gör så att ansiktet ser matt ut och inte glansigt, vilket är bra! Den finns på kicks för 149kr tro jag, billig å bra!
3. Sedan har jag 3 st favorit låtar denna månad, börjar med låten Runaway (you&I) så är as härlig att höra på.
4. Den andra låten är I'M GONNA SHOW YOU CRAZY och den ääälllskar jag verkligen!! Jag var inte på så bra humör och var ute och sprang också spelades den på Spotify och jag fick värsta power'n och bara sprang å sprang, fort sprang jag!
5. Sista låten är sia 's låt Elastic Heart som är så sjukt bra! Älskar hennes röst!
6. I julklapp fick jag en smink bortagnings olja från Clinique utav min mormor och den är så himla bra att ta bort mascara med så det är inte sant! Du behöver bara "gnugga" typ 5 sekunder och sedan är mascaran helt borta, asså den är amazing!! Rekommenderar!!!
7. Förra månaden köpte jag en marinblå basic tröja från Gina Tricot och jag vara älskar den! Fast jag vågar inte tvätta den för alla kläder från Gina antingen krymper och blir större i tvätten har jag märkt. Men har inte använt den tillräckligt många gånger, så den är inte smutsig ännu. Köpte den för typ 20kr den var 70% på halva priset eller nått sånt, kostade ca 179kr annars! Typ mjukaste tröjan jag äger!
8. Sedan är det mitt älskade berlockarmband från guldfynd. Fick armbandet och en ving berlock när jag konfirmerade mig i somras och sedan har fyllt på med två stycken berlocker till. Har inte blivit så många eftersom jag glömt bort det men tycker det är jätte kul när jag väl fick fler att öka med!

Av Malin - 27 februari 2015 18:24

Har precis ätit tacos efter att ha varit i Stockholm och kollat på en gymnasie skola som jag har sökt till, hann även att kolla i lite butiker och så fast hittade inget intressant. Håller just nu på att vila innan jag ska börja hjälpa till att fixa tills imorgon (kommer imorgon vad jag ska gör;)).

Av Malin - 27 februari 2015 07:21

satt mig på tåget för i ungefär en timme sedan, har precis ätit frukost och har jätte ont i magen :( sitter iaf och kollar på youtube just nu.

Av Malin - 26 februari 2015 20:42

kom hem för nån timme sedan från skolan, jag fick guide och visa runt i skolan för det nya eleverna som kommer nästa år vart inte så många men det var väl helt okej!
Jag har precis packat klart och ska sova nu för jag ska upp kvart över fyra imorgon så jag hinner med tåget (berättar mer om vad jag ska göra imorgon). Tagga kliva upp tidigt och duscha å sminka sig innan, tufft å va tjej ..

Av Malin - 26 februari 2015 12:32

Började dagen med ett besök på sjukhuset för att ta lite fler blodprover för min mage.

Kom precis hem och för vi fick sluta för ca en timme sedan. sedan ska jag tillbaka till skolan vid 5 för att det är öppet hus. sedan hem fort vid 7 för att packa det sista för jag och elias åker till stockholm imorgon.

 

Av Malin - 25 februari 2015 21:55

standard middag när mamma inte är hemma, haha <3

Av Malin - 25 februari 2015 15:01

ja, kan man inte bli mer överlycklig när man kommer hem och ser att man äntligen fått hem produkter från Madlady.se
Det var så att jag fick välja ut produkter från deras hemsida för 500kr, dock blev det 504 men dom bjöd på det, gull!
Jag fick iaf hem en rosa smink svamp, ett par suuuper snygga solbrillor som passar perfekt till sommaren, ett iPhone skal till min mobil och sist men inte minst min älskade efterlängtade Gangsta Bitch byxor. Är super nöjd över mina varor, stort tack!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards