MallizBrallis

Alla inlägg under juni 2011

Av Malin - 30 juni 2011 21:27

hejhej !!

idag har jag spelat minigolf, jag spelade med en annan på lägret..

hon hade aldrig spelat minigolf förut !!!

det första hon gör är att slå jätte hårt så jag fick hennes golfklubba rakt i magen !! :(

det var de (tråkiga) ;);) :(

men de (roliga) var att jag vann !! !:D

MiNiGoLf

      ,men jag tycker att de e roligare att spela minigolf med familjen !! :D:D <3 <3

I <3 YOU  


PS. kommer inte skriva på hela helgen ;))

ni kanske vet vrf !! jag ska spela lill@ vm ;);) och kommer att spela tidiga och sena matchen så får ni nog veta på måndag eller tisdag hur det gick för alla matfors spelare !! ;);)


ska sova nu, så att jag är utvilad till mathen imorgon,

puss o kram God Natt !! <3 <3
Av Malin - 29 juni 2011 19:00

hejhej, gud va hämst det var att sova i tältet !! :S

frös så himla mycket !!

fast att jag hade en flis, filt, sovsäk, strömpor, benvärmare !!!!!!!!!!!!!!!!

jag fattar inte hur jag kunde frysa med sååå mycket kläder !

aja, nu e de över som tur e !!

vi grillade oxå marshmallow (gött !!)

     


idag fick min kompis ett sms från sin mamma

här kommer de ;))


Mamma:  Vill du åka till grekland ??

Sofia:  Ja, det vill jag såklart !!

Sofia:  När tänkte du att vi skulle åka då ??

Mamma:   flyget går inatt, så när du kommer hem så ska du packa kläder ;)


asså det gick så fort tyckte jag ;);)

inte planerat eller nått ;)) !!

   


Av Malin - 27 juni 2011 15:52

igår var jag med Emzon och shoppade, köpte lite saker, kommer inge bilder nu,men kanske sedan idag eller imorgon ;))

aja, de var dere !!!


oxox/ Malliz

Av Malin - 26 juni 2011 11:43


bildeeeeeeeeer <3 <3

asså kolla viken cool bild jag fick ;))

peaceeeeeee !!


        

Emzon

  

kissssssssssss

    


kraaaaaaaaam !!!!!!!!!!!

Av Malin - 26 juni 2011 10:58

hejhej !!

han in skriva igår, sov ganska länge sedan skulle jag städa mitt ruuuuumn !! :((

så tråkigt, men jag vart ganska nöjd !!

idag vet jag inte vad jag ska gör ;);)

kanske ska vara med emzon :DD

har inge mer att säga, kram puss


Xx M


PS. glad missommar ;)

Av Malin - 23 juni 2011 17:16

idag har jag varit på bodaborg, de gick bra med foten iaf tills oskar puttade mig och jag vred tillbaka foten så det gårde ondare :((

imorgon e de ju midsommar afton,inget speciel i våran fam ialla fall ;);)

hör på sean kingston eller hur han stavas ;):D

ska spela fotboll ikväll :D


/ xx M


:D

Av Malin - 22 juni 2011 20:48

hejhej !

idag ha jag fiskat, och spelat fotboll :D

det var de jag fick göra idag på lägret ;)

gjorde illa foten :(:(:( har jätte ont, kan knapt gå på den :((

och imorgon kommer det roligaste av allt på lägret tycker jag ;))

för då ska vi på bodaborg, och jag har aldrig varit där ;)):(

så det kommer bli jätte roligt :D de kanske kommer bilder imorgon om jag får med mig kameran ;);)

här kommer lite bilder på min lilla kissemisse

;)=)

before

    

after


oxå lite bilder på mig ;))

     

lite lime stort tuggume, eller ?? <3

   alltid vänner, aldrig o vänner

alltid bra drömmar, aldrig marömmar !!

    

xx malin

Av Malin - 21 juni 2011 18:35

tjena där ! idag har jag ju varit på läger ;):D

den var roligt med alla samarbetsövningar ;)

men vi kom 2:a rätt så bra..

det var så att om man kom 1:a fick man åka i en jätte cool motorbåt :D

och om mankom sist fick man välja en glass, men vi adra fick ingeting :(:(

det vart värsta fubbigt tycker jag !! + andra ;);)

imorgon ska vi fiska och spel fotboll :D:D:D

det e roligt att fiska om man få napp, 

men man vill ju inte ta i fiskarna man fångat  !!!!!!!!!!!!! eller ?!

japp, de var denhära daagen de !! ;)

skriver nog mer om morrondage ! ;) imoegon !;) <3


/kram M <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards