MallizBrallis

Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 31 juli 2014 23:13

Vart på bio med Jessica och såg filmen the fault in our stars ELLER förr eller senare exploderar jag. Så jävulskt bra film!! Hade gråten i halsen nästan hela filmen, såg några tjejer bakom mig som hade maskara fulla ansiktet haha. Kände att jag börja gråta typ hela tiden själv ..

Av Malin - 31 juli 2014 17:58

Drar snart iväg på bio

Av Malin - 30 juli 2014 18:42

Är snart hemma, eller snart hemma hos Ida , sjukt trött 14mil kvar

Av Malin - 30 juli 2014 12:24

Är äntligen påväg hem! Hinner inte ens komma hem förrän vi ska på kalas till Ida <33

Av Malin - 30 juli 2014 00:04

Usch .. Efter Stranden idag brände jag mig väldigt mycket .. Är typ röd fläckig baktill. Min vanliga otur.

Var iaf på middag nu sista kvällen och det vart thai mat <3333 eftersom Lisa och hennes familj kommer ifrån Thailand och mamma å pappa har längtat efter Lisas mammas mat i nu 9år måste det nog vara.
Och det var så sjukt gott! Jag som inte har någon matlust när det är så varmt ute fick helt plötsligt tillbaka den denhära kvällen för det var så gott, haha. Tror inte jag ätit såhär mycket mat på evigheter ;)

Sov nu och upp rättså tidigt imorgon , puss <3

Av Malin - 29 juli 2014 17:50

Ska precis iväg på middag

Gick in på hm och köpte lite saker, det blev sminkborttagning, hårspännen och 3 läppstift. Sedan köpte jag en maskara från grandparfymeri.

Av Malin - 29 juli 2014 14:08

Vaknade tidigare än förväntat .. Klockan var strax över 9, åt lite frukost och sedan var vi precis påväg till stranden då Pappa ser en annons på en mobil till Elias (Elias mobil har varit trasig i ca 1månad..) satt då var det bara att åka och köpa mobilen. Kom iaf sedan iväg till stranden, vart bara en liten stund för det vart för varmt. Nu ska vi på Frölunda torg och köpa skal osv till Elias nya mobil.

Av Malin - 29 juli 2014 00:56

Åt peppar stekt ute på resturang, jäääätte gott! Tog å åt min första frozen yoghurt med annat på. Det var ju jätte gott!! Får bara hoppas på att de öppnar ett sånt ställe hemma också!
Gick runt lite på stan och prata osv.
Det blev mot 11 tro jag innan vi började att åka hem åt, ligger i sängen nu och ska sova när som helst!

Elias ville inte vara med på kort .:(

 



Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards