MallizBrallis

Alla inlägg under juli 2014

Av Malin - 23 juli 2014 19:43

Fredagen den 23 juli 2010 klockan 20.22 satts 5 främlingar ihop till en grupp vid namn One Direction !

GRATTIS TILL 4 ÅR TILLSAMMANS IDAG <3
Kan inte fatta att det gått 4 år redan !

Av Malin - 23 juli 2014 17:29

Jag å lisa pkte iväg till Frölunda torg och shoppade lite. Hittade rättså mycke saker, och det var mycket på rea också!! Vilket var super bra.

1. En Victoria secret som heter
Puré Daydream. Den har jag velat ha så himla länge nu. Köpte den på Grand parfymeri för 119kr.
2. En brun utan sol hudkräm från Åhléns (deras egna produkt) som är jätte bra för 68kr.
3. Ett par örhängen från uropenn för 20kr.
4. Ett par örhängen från glitter för 10kr, som jag sedan insåg att det var fejk örhängen när jag kom hem .. Haha.
5. Ett skal från Monki med en kanin på som kostade 20kr som jag också insåg när jag kom hem att det var för iPhone 5... Haha var riktigt trött idag.
Och sedan en tjock tröja därifrån också med ett M på.
6. En blå stickad tröja från Gina tricot för 99kr.
7. En vit lång ärmad tröja med mörk blåa ärmar från Cubus för 79kr och sedan ett linne där ifrån med basket tröj material (finns inte på bild collaget) om ni förstår vad jag menar. Lägger in en bild lite snabbt.

Av Malin - 22 juli 2014 23:14

Sista dagen med kusinerna <3

Av Malin - 22 juli 2014 13:39

Spenderar dagen på stranden .

Av Malin - 21 juli 2014 23:46

Klev upp 9idag för att åka till Liseberg. Skulle vara där innan 11 så vi skulle hinna bland dom första till helix. 3min över 11 (knappt) var vi uppe och det var redan 1timmes kö.. Tror det var flera som tänkte som vi .. Haha. Jag åkte den dock inte .
Har iaf haft en jätte mysig dag idag!<3

Jag å Tobbe körde Farfars bilar å fick ett körkort på de! Lyx, hahah

Av Malin - 20 juli 2014 22:53

Kom fram till Göteborg 7 idag (kväll). Började men att träffas lite lätt sedan spelade vi minigolf å åt glass. Sedan åkte vi vidare till en badplats å badade. Är påväg hem nu å ska sova.

Av Malin - 19 juli 2014 21:41

Vad är detta nu ?
|
|
|

|
|
Det verkar som att One Direction ska komma ut med deras tredje parfym, vilket är super kul! Ser framemot att få lukta på den. Den kommer att komma senare i sommar satt det är inte allt långt kvar! Och den kommer heta You And I

På One Direction 's youtube kanal finns det en 16sekunder video där Liam lite snabbt pratar om den nya parfymen

Av Malin - 19 juli 2014 17:50

Dom hära (2?) veckorna som jag inte har bloggat något på har det inte hänt så jätte mycket. Började med att jag konfirmerade mig och det gick jätte bra. Hade lite gäster hos mig efter det. Fick lite presenter som jag älskar!
Sedan så tältade jag med Maya. Har varit på 40års fest. Har tränat lite smått. Tränade med Jessica också, vi cyklade 2mil, viket jag är nöjd över. Badade också mitt i allt i marmen eftersom det var så varmt att cykla så långt. Sedan har jag för det mesta vara slappat och hjälpt till lite hemma.
Har badat med Elias på marmen, var också en snabbis på birsta med Elias å mormor.
Har kommit jätte bra avsnitt utav Teen Wolf och Pretty Little Liars, har seriöst gråtit av glädje på Teen Wolf avsnittet för att dom har varit så sjukt bra! Och att man kändiscrush är med i serien nu !!:D <333
Tyskland vann också.
A is back .. :o

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards