MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 31 maj 2013 22:29

tjobreeeeeeooo!!!

idag på skolan så fick vi våra filmer som vi gjort i klassen och B.

dom var jätte bra/roliga!! :D

sedan solade jag xD

måste bli bruun, har jätte svårt för de!:((

och sedan satte jag på mig en gul klänning, har aldrig klänning. passar inte i de, men var tycks?? D:

och imorgon på morgonen ska jag åka och kolla på Elias fotbolls match :)

kl 7 på morgonen.......


  

det ser ut som att jag har jätte små bröst i klänningen.. xDDDd          

Av Malin - 31 maj 2013 22:21

Heiiiiii

för några timmar sedan hände de värsta som någonsin har hänt mig i en bil.

mamma hade märkt att bilden gick konstigt.

att de lixom dunkade fram.

så skulle vi åka till johanssons/modig och äta glass, men så känner mamma att de bara blir värre med bilden så vi vände om hem igen och tänkte byta bil, och då när vi börjar komma efter kyrkan hemåt så börjar bilden rycka jätte mycket och så kör mamma in på sidan och hon kudne typ inte stanna och sedan vart det som att vi körde i en grop också ser vi ena från hjulet rlla ner för slänten. så har alla bultar förutom 1 gått av på däcket.....

och vi stod högst 2 dm från en skylt. ingen skada på någon i bilen, mend et blev en buckla fram till så det är lite svårt att öppna dörren.

men det är tur att de gick bra. sedan ringde mamma bergningsbil och medans då åkte jag Elias och Wille och köpte glass som vi skulle ha gjort från början. sedan kom bergningsbilden efter ca 1h.

det var lixom min kväll

ser ni jätte när skylten     

här ser man att hjulet har rullat ner.. ;)  

Av Malin - 31 maj 2013 16:38

 hejjjoo


           dom bad mig fixa deras hår, ochvad gör man inte för sina kompisar?! :))   


söta kompisar man har :') :*

Av Malin - 31 maj 2013 16:24

hejjj :D:D:D:D::D:D:DD

det har kommit ut en ny bok med one direction, och nu ska jag fråga mamma om jag kan få den!! :D

 

Av Malin - 29 maj 2013 14:56

 Hej..

har haft 2 prov idag, känns jätte bra!!

hoppas det gick bra då också ;)

saknar att få vara i ett förhållande! <3

Av Malin - 28 maj 2013 20:31

   

HEJ, idag vanlig tråkigt dag!

har prov imorgon. på torsdag 2. och ett till på måndag.....

är så piss less nu!

och snart kommer ida hem från kos, säkert helt brun!!!! :(

vill också vara utomlands och sola bada i riktig värme.

vill bli brun!

önskar detta blir världens bästa sommar!

sola, bada, tälta, killar, kompisar, allt!!!!!!!! :D:D

det är typ 8 skoldagar kvar, och typ 15/16 dagar kvar helt och hållet.

älskar att räkna ner ;)


imorgon blire fotbollsträning i lucksta! :)

hoppas det blir roligt!

har lite ont i fötterna efter gårdagens träning, men hoppas det blir bättre tills imorgon!!!.:)


pussie hejj!<3


www.ask.fm/maliinmaliik

Av Malin - 28 maj 2013 20:30

 

Av Malin - 28 maj 2013 20:26

 

är så fucking less på skolan!!!!!!!!!!!

     

nästa månad sitter man och solar o badar, på sommarlovet. som jag längar som fan till!!!!!!!!!!!!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards