MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 6 maj 2013 19:37

Imorse var de svårt att kliva upp. hade inte varit så tidigt upp på ca 5 dagar ;)

så det blev väldigt ovant när klockan ringde :p

       

många kankse redan vet detta med..

idag kanske många sett att jag har gått med mössa på mej hela dagen.

eftersom jag har röda slinger i håret som inte alls blev bra..

och när mamma kommer hem så ska vi fixa de och ta bort färgen oc kanske göra rosa dip dye :D


Av Malin - 6 maj 2013 18:25

Heej!

igår innan ida åkte så spelade hon ja o elias ett spel ''ryktet går''

       


såg att jag hade fått 5st kommentarer har inte tid att svara på dom nu för jag ska ut och hjälpa pappa i trädgården, så hej då! <3

Av Malin - 5 maj 2013 15:29

hej.. igen!

´gjorde en till header, var inte alls nöjd med den andra ;)

så det blev denna istället!

denna blev jag iaf nöjd med xD


kollar på 90210 nu, så ciao

 

fin kläning va? ;)

hittade den på nån sida och blev typ kär iren :)


Av Malin - 5 maj 2013 13:58

Heyy!

gjorde nyss en ny header, kan ju inte säga att jag blev nöjd, men var så less på den andra så skitsamma ;)


Av Malin - 5 maj 2013 13:49

Hejj!

förra helgen så var ju tuva lisa här, och laddade upp biderna igår, som vi knäppte då!

kolla vad fin hon är! <3

det finns mera bilder på våra instagram ;)

@tuuvalisa @malin_malik

följ oss med :D

  

 haha,det ser ut som om hon har jätte stor mage, tro mej det har hon verkeligen inte ;) 


 



heeej då! <3 


Av Malin - 5 maj 2013 10:47

shoo..

sitter är och leter one direction biljetter, one direction biljetter, one direction biljetter...

hittar många biljetter, men även så är dom för dyra eller så är dom redan sålda :[
kommer nog inte bli någon konser ändå.. :(
vill så gärna gåå!!!!
 
idag: fortfarande sjukk, går nog på skolan imorgon ändå.
mamma har åkt utomlands nu. <3
 
 
 
snygga örhängen :')
 
puss
Av Malin - 4 maj 2013 14:44

hej, skulle ju gå och kolla på anton idag med har blandat ihop det med one direction konserten, trodde att anton skulle kom på onsdag den 8:onde då one idrection konserten är...

fast sedan så är ja ju sjuk också, så kanske inte hade fått gått för de heller..

har nyss badat, det var avslappnande. snart kommer ida. och snart kommer också min morbror Håkan. för han ska spela på folkan ikväll efter matstafetten.

    


Av Malin - 4 maj 2013 11:03

Hejj, är det bara jag eller längtar ni också till sommaren?

tänk snar gäller de, snart är de sommarlov!

och imorgon åker mamma utomlands:( så avis!!

och pappa ar utomlands bara förrförra vecka m farmot. och till veckan åker ida till Rhodos och sedan vidare till Kos.

ååååh, vill också åka utomlands nuuu! eller att sommaren kommer!

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards