MallizBrallis

Alla inlägg under december 2014

Av Malin - 31 december 2014 17:45

här kommer månadens favoriter!



1. Asså denna månad har jag inte kunna levt utan min concealer från NYX. Jag beställde den från www.jfr.se för ca 100kr förra månaden och det är lätt min favorit concealer!
2. Älskar även mina nya skor som är "ugg" inspirerade som jag köpte på new Yorker. (På bilden är de riktiga Ugg's, men hann inte redigera in mina skor, haha) men dom liknar väldigt mycket! Och det är nog det som är meningen med skorna!
3. Fick ett bortsett utav Elias när jag fyllde år (i oktober) som jag bara älskar!!! Tror han beställde det som www.jfr.se , fast nu finns de att köpa på HM såg jag häromdan och det var billigare där så passa på för jag rekommenderar dom verkligen! Har alltid älskat dom borstarna men asså denna contour borste måste vara från heaven för det är så sjuuukt bra! Concealer borsten också, älskar!!
4. Såg filmen "The Maze Runner" tidigare denna månad och det var så sjukt bra! Dylan o'brien är ju med <33 satt det gjorde ju filmen ännu bättre för jag älskar han, haha!! Rekommenderar denna! Längtar tills nästa film kommer .
5. Fick ju ett selfiestick i julklapp utav min syster som jag bara älskar!! 2014 bästa uppfinning lätt !! Har använt den typ hela tiden för den är så sjukt bra att använda till selfies, haha! Rekommenderar för bättre selfies!
6. Fick även paletten NAKED 2 i julklapp utav mamma och pappa som jag bara älskar, har inte riktigt vågat använt den än, bara små prova färgerna och dom har jätte bra pigment, Love it <33
7. Och den 18 november så släppte One Direction sitt fjärde album och jag har spelat sönder albumet sedan det kom ut, den är ju as bra skivan!! <33
8. Har även börjat lyssna på låten "Outside" med Calvin Harris gjort med Ellie Goulding sjunger i och jag älskar den!! Jag älskar verkligen Ellie och är verkligen min girl kändiscrush!! Har ni hört hennes röst eller? Så jävla amazing!!

Av Malin - 30 december 2014 15:44

fick hem ett paket idag, vann tydligen en tävling från depend! Massa nagellack osv! Happy

Av Malin - 30 december 2014 00:06

Idag har det inte hänt mycket.. Har haft ansiktsmask och sånt bara, ha bara haft en vanlig chill dag!

[Bild]

Av Malin - 29 december 2014 01:11

älskar när mamma å pappa kommer hem med Kina mat <33333

Av Malin - 28 december 2014 13:33

sjukt kallt ute, har precis kommit in efter en promenad med familjen haha.
Super kallt ute, kallare än vad bilden visar!

Av Malin - 26 december 2014 22:29

var och fyndade lite på mellandagsrean idag! Bilder ~

Det vart en lång kofta för ca 200kr. Ett parfym paket med Viva La Juciy parfym, body lotion och necessär för 400kr. Sedan real techniques puder borste för 100kr. Ett nagellack från depend för 10kr. En kofta från new yorker för 149-199kr. Ett par Ugg's inspirerade skor för ca 149kr. Ett par vanliga basic tröjor, 2 för 100kr. Och till sista en as snygg stor väska för 299kr.
(Är inte helt säker på vad allt kostar, men på ett ungefär iaf!)

Av Malin - 26 december 2014 00:13

idag, torsdag har det inte hänt mycket. Vaknade 11, åt frukost sedan var jag och Tim ute en stund. Sedan har det inte hänt så mycket mer, har slappar väldigt mycket idag! Färgade ögonbrynen och fick en allergisk reaktion av de, har typ haft de i 3 timmar nu och inget hjälper... Får panik, det klias!
Har iaf precis sett klart en film och ska sova nu och ladda inför mellandagsrean imorgon (((;

Färgning pågår, big eyebrowns ..

Av Malin - 24 december 2014 23:45

Hello, jag har haft en jätte mysig julafton idag med min famillj och släkt! fick så gott osm allt jag önskade mig.(kommmer vissa bilder på det flesta utav sakera nedanför, det blev lite blandat med julklappar och vanliga bilder, hehe) är super nöjd med min julafton och ska precis ta och sova!                                  

 

 tog lite biler med mitt nya selfie stick, haha.      

jag å min syster <33        

fick även 7 stycken MAC lättstift, 2 stycken från Lay Gagas Mac collection.          

       

snygg tröjan  

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards