MallizBrallis

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Malin - 15 december 2014 17:19

Ja, i lördags så vaknade jag halv 8, sminkade mig, lockade håret och åt frukost för sedan halv 10 skulle vi träffas alla i luciatråget för vi skulle lussa hel dagen till klockan 4. Vi var å lussade 8 gånger så nu kan jag alla låtar stenklart, till och med dom ag inte var så säker på innan, hahah ;)

iaf så under våran ''tour'' så fick vi massa godis, drick frukt mm, vilket var ändå rättså lyxigt! vi fick lunch på ica efter att vi hade lussa klart där det vart en kycklig sallad. Vi fick små ''kasta'' i oss maten för att hinna till nästa ställe som vi skulle lussa på. Dagen var af jätte roligt! Man blev så sjukt glad när de äldre började gråta för tt vi sjöng för dom, de värmde faktiskt! Jag har helt blivit av med min scenskräck, läste upp en dikt fler gånger utan att ens vara nervös.

sedan precis när vi var klar med allt så hämtde mamma mig, åkte hem duschade bort allt stearin (som jag fortfarande har kvar) från mitt hår och sedan åkte vi till Bollnäs för att fira min morbrors fru, så vi åkte dit åt mat, prata massa osv. Sedan vid 12 åkte vi hem. Somnade påvägen hem. sedan dagen efter (söndag) var jag heeeelt slut! gjorde inget alls typ. var upp i skogen och valde ut en gran till jul. Tände tredje ljuset! <3

idag var den en vnlig tråkig jobb dag i skolan.. gick hem lite tidigare för jag hade sån huvudvärk..

                             

Av Malin - 15 december 2014 11:21

förlåt för min dåliga uppdatering, det kommer i ett inlägg eftermmiddag om vad jag gjort hela helgen. Mitt 3G har fått nå fel och jag har inte haft tillgång till dator heller, men lovar ett inlägg senare

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards