MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2012

Av Malin - 20 januari 2012 11:30

tabba tjena ! ♥

jag har varit sjuk hela veckan har liksom inte orkat bry min om bloggen ;{{

men aja nu bloggar jag lite ;P

bilder ♥

   

min nya glasögon, som jag andvänder när ja läser

         


pussi, hej då

Av Malin - 10 januari 2012 13:17

hej, har inte bloggat sedan nyår ;P

har varit sjuk sedan dess, och har för de mästa vara sovit !!

jaa, och svergie junior vann ju guld :D yes !!!!!!!!! <3

igår började skolan ;( vi behövde inte gå långdag :D och nu har vi bara en långdag i veckan :DD jippi

är sjuk ida med och är hemma från skolan !!! ;/


aja det är bara att bitaihop imorgon och gå till skolan ! <3

pussi, hejeejj

Av Malin - 1 januari 2012 01:32

hejsan!!

god jul och gott nytt åt, iaf gott nytt år

bilder

        mamma

      

ska nog inte gå och lägga mej på ett tag men säger god natt här nu...

puss natti natti :) ♥♥

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards