MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2011

Av Malin - 31 maj 2011 10:06

cha cha !! (BLOGGENN)

idag är jag hemma och e sjuk :(

kan inte äns prata :( :(

skulle ju spela brenboll ikväll, med de får inte jag ara med på :((

just nu sitter jag och spelar gupylifr ett nytt tjej spel som ar kommit :)

www.guppylife.com  ;) troja

blir nog hemma imorgon med ;) :(


krarmiiz heeej !

Av Malin - 31 maj 2011 10:06

cha cha !! (BLOGGENN)

idag är jag hemma och e sjuk :(

kan inte äns prata :( :(

skulle ju spela brenboll ikväll, med de får inte jag ara med på :((

just nu sitter jag och spelar gupylifr ett nytt tjej spel som ar kommit :)

www.guppylife.com  ;) troja

blir nog hemma imorgon med ;) :(


krarmiiz heeej !

Av Malin - 30 maj 2011 17:09

cha cha bloggen !!

är sjuk idag :(  

men jag kämpade idag för att vi skulle på matfors skola och träffa våra nya

klasskompisar :D :D

vi gjode inget spc ;);) fikade lite, vi åt också mat där köttbullar med potatis :(

2 veckor kvar till jag får kattungen !! det är också 2 veckor kvar tills det är sommar loooooov !!!! <3 <3

vill ni läsa om hur det var på klass resan ??!! gå in på www.emmalundgren.bloggplatsen.se

där står hela våran klassresa !!

imorgon är ska vi på skolan på kvällen och spela brenboll mot dom vuxna !


kram hej dåå !! <3

...

Av Malin - 29 maj 2011 12:29

hejhej !!

igår på partyt hade vi skit roligt !!

idag har jag spelat fotbolls match, gick inge bra fölorade med 3-1 :'(


tänkte söka på en bild från matfors if men hittade ingen men jag hittade den här :) på google:

   

  Emmas förra hedder ;) :D :D   där ser man :)

Hon ligger hemm och e sjuk stakare feber :(

men jag hoppas hon blir frisk tills imorgon, när vi ska komma på matfors skolan och kolla hur det ser ut, och träffa våran nya lärare och våra nya klasser ;),) :)

krya påre sötiiz !!

hej

Av Malin - 28 maj 2011 19:09

hejhej!

det var jätte roligt på klassresan :) :)

ha varit på blåberget med mitt lag idag, vi har städat :( :(

skit jobbigt !   10-2 på dagen ;)

just nu är jag hos linus...

vart lite pinsamt, det skulle vara party vi va 3 st sedan efter en timme kom den fjärde PARSONEN chrille :)

inte världens roligaste för det inte var så många dåå!

men ganska roligt ändååå!


kram hej då  

Av Malin - 24 maj 2011 15:56

hejsvejjjjjjs !!

jag har haft det jätte roligt på praoen, men snart ska jag hem :(:( 

men jag är ganska glad att jag ska hem ändå, för jag saknar min famlj där hemma :)

igår fick jag skala runt 100 morötte :) eller :( :( (jobbigt)

idag har jag skärt runt 200 köttbitar änuuuuuuu jobbigare men kuligt endå !!

tåget gå snart så har lite brottomt, men hinner så klart blogga lite ;)

och det var det dära lila jag kunde blogga nu ;);) <3 


kraam !! påer där 

Av Malin - 22 maj 2011 20:17

hejhej!!

nu är jag i bollnäs åkte tåg från sundsvall kl 4 idag gick bra ;);)

har nyss ringt och beställt pizza :) eller kibab rätare sagt :D :D

idag spelade vi fotbolls match vi förlorade med 2-1 vi var så geymt bra i andra halvlek tjejer ;);) <33

japp imprgon ska jag praoa här på en gymnasieskola tro jag att de stavas :)

ska jobba i köket :)


men kram påer allehop :) :)

hej dåååå !! <<3 <3

Av Malin - 18 maj 2011 06:45

hejhej!!

min tandställning blir gröööööööön!!! :D

på fredag ska jag vara på fest :) kanske att jag ska sova hos emma sedan på kvällen. För på lördagen ska jag och några andra åka till paradisbadet uppe i övik

(tro jag) 

sedan ska jag till bollnäs på söndagen ska vara där tills på tisdagen, ska vara på prao där med min morbror  

sedan går man i skolan på onsdagen och sedan på torsdagen och fredagen ska jag och min klass på klassresa :D:D 


Föresten vad tycker ni om min visningsbild ??

 :))

kram hej då


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards