MallizBrallis

Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 30 april 2013 23:47

TJENISPENIS!


kom typ nyss hem, efter har varit på majbrasa och sånt! :)

har varit med ngrid hela kvällen :)

lånade, eller rättaresagt tog johans långboard och åkte lite ;p och känner mej asa coool!

               

idag på bilden, fick vi rita av godis...



ska sova nu natti :*


Av Malin - 29 april 2013 19:28

kan du inte se videon, kolla här iställer http://www.youtube.com/watch?v=RJwADh3QjuQ

Av Malin - 28 april 2013 20:45

heejj, tipsa mej med massa bloggar! ;)

imrogon skola, blire nå strejk eller? :o

elias och hans skola kanske ska få ta med sig mat iaf !

är jätte trött, tror jag ska gå och lägga mej snart, håller redan på att somna :p


min lilla hjärtezingo är sjuk :*


jag är trött på de hära livet, nu vill jag tuffa till mig!


 


 



byee

Av Malin - 27 april 2013 23:10

Tjeeena!!

fick en ny laptop utav mamma och pappa idag, är asa glad :D

delade en med mamma och elias förut men nu har jag fått min aldelles egna ;)


igår var jag på sjukhuset och kollade mina fötter och jag ska göra lite övningar med fötterna så kanske jag kan börja med fotbollen inmon ett år :D:D:D:D::D:D:D

är lixom asa glad ;)

efter att vi hade varit på sjukhuset så åkte jag och mormor och åt, sedan gick vi på birsta. jag köpa ett par ljusa jeans,

en grå och en ljusrosa bh och massa strumpor :p


idag har jag hjälp mormor att rensa i hennes trädgård till majbrasan :)

jag har också varit och kollat på när elias spelat cup i serlånger.

vann första 4-0 fölorade andra med 4-1

och tuva är här :)


har nyss sett på vampire diaries


natti:*


    hahahahaha duckface :0  

Av Malin - 25 april 2013 19:36

Heello!

har nyss kommit in och letar efter one direction biljetter ;)

någon som säljer?

kik: malliz14

aja, har nyss kommit in för jag har varit så duktig och har varit ut och sprungit!!

det var meningen att jag kulle springa till mamma han att möta upp mej med bilen för att hon var och hämtade elias så jag kanske skulle hinna ca 3-4 km, men när jag hade sprungit typ 600 m så ser jag 1 älg 80m ifrån mej, och den får syn på mej och börjar små skritta (stavning) mot mej och jag bara vände om och sprang de fortaste jag kunde hem, så det blev en snabb tur på 1,2 km. men asså gud vilken känsla när jag såg den, jag blev helf skräckslagen. blev asa rädd!

herregud vilken hämst känsla det var att bara se den!


idag på skolan så fick både jag, ida, ida och annie vara på gymmet :)

tränade magen, lår och knän rättså stålt!!! (y)


ska duscha nu och sedan ska jag se på tonårsbossen :D:D:D


herrå!!          

Av Malin - 22 april 2013 16:32

  Heii,

idag har vi haft film inspelning på skolan, det var väl ganska så roligt!

men typ ända roll var att vara brudtärna på ett bröllop :)

och imorgon ska vi ta spruta på skolan :(((( uhuuuu!!!:'(

bilder!!

  så såg jag ut :D och emma ;))   en scen från Twiligth då ville (Edward) blir påkörd utav Bella   spelar in en scen från Tarzan   annie en apa  

ida-jaine, tror jag hon stavas :p  

Tarzan, och en potatis    

oscar försöker gå i högklackat :p


Av Malin - 20 april 2013 23:11

Hiiei
nu är änteligen vax dockorna av one direction klar, jippie!

               

hejj dåå<3

Av Malin - 20 april 2013 23:05

Tjaa!!

har nyss sett på 2 st skräp filmer, var ju inte alls bra..

imorgon kanske min gudmor och hennes barn kommer till mstfors och vi ska hitta på något, vi ska iaf fira mamma, elias och maja för att dom har fyllt år, i ferbruari :p

här kommer iaf bildena jag lovat!

                  

och 3 bilder på zingoo<3

pusses <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards