MallizBrallis

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

sjuuuuk !! :(

Av Malin - 31 maj 2011 10:06

cha cha !! (BLOGGENN)

idag är jag hemma och e sjuk :(

kan inte äns prata :( :(

skulle ju spela brenboll ikväll, med de får inte jag ara med på :((

just nu sitter jag och spelar gupylifr ett nytt tjej spel som ar kommit :)

www.guppylife.com  ;) troja

blir nog hemma imorgon med ;) :(


krarmiiz heeej !

 
 
jag

jag

31 maj 2011 10:11

hejhej, jag skrev två stycken sorry
av något slag ;);)

http://...

Malin

31 maj 2011 10:11

ja, det vart feeeeeel !! ;);)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 juni 2015 20:45

äntligen har man gått ur nian och är klar med högstadiet! Efter skolavslutningen så fikade jag tillsammans med familjen, mormor, min gudmors och hennes barn. ...

Av Malin - 9 juni 2015 21:08

Igårkväll så hade vi nior på skolan avslutningsmiddag och det var jätte trevligt och roligt! Typ tusen skavsår efter klackiskorna, haha. Sedan köpte vi lite saker iför resan idag. Tåget gick halv 6 så var uppe vid 4 imorse, något trött idag kan man ...

Av Malin - 8 juni 2015 08:32


Ja, började morgonen med en sovmorgon och sedan en promenad till bussen som vart på 2,6km. Har precis hoppat av bussen och ska snart gå över till skolan och äta frukost. ...

Av Malin - 6 juni 2015 21:00

Jätte less på att vakna åtta då man har sov morgon.. Idag har jag bara städat rummet och packat inför resorna. Sjukt skönt att har allt detta gjort inför resan och jätte härligt att ha ett ny städat rum och en ny bäddad säng när man kommer hem igen. ...

Av Malin - 6 juni 2015 08:51


sjukt skönt att ha helg och inte oroa sig över läxor prov också vidare, eftersom alla betyg är redan satta och i helgen ska jag bara packa och träna. Bara göra som jag vill själv ! Bild sen i torsdags då jag hade fotbolls träning. Sjukt konstigt att...

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards