MallizBrallis

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Malin - 7 december 2013 23:20

Har nyss sett filmen Mortal instruments, och jag tyckte det vart asa bra! en film jag verkligen rekomenderar!

den vart lite ''äcklig'' eller vad man ska säga inte så att man blev rädd utan det vart typ fantasivarelser eller demoner var de, men dom såg iaf väldigt äckliga ut annars så var den väldigt bra, det hände mycket saker hela tiden, det handlade om typ övernaturliga personen och jag gillar sånna filmer iaf vissa av dom.

filmer jag verkligen inte ser är tex harry potter och sagan o ringen. dom tycker jag bara är tråkiga och överdrivna. men denna film var okej, min sort!

     

Av Malin - 7 december 2013 16:54

Fick lite saker av mamma igår, de vart 2st nya tränings linnen från new body och ett par nya byxor, eftersom hon råkade köpa fel strl förra gången men märkte inte de efter typ en vecka att dom va alldeles för stora. Så jag har ett par svarta "jeans" strl M till salu. Använd ca 1vecka. Dom ser likadana ut som dom nya på bilden nedanför.

Av Malin - 7 december 2013 16:27

såg nyss på 9.onde avsnittet av vampire diaries säsong 5. så sjukt bra avsnitt. måste bara ses!

kan inte vänta ca en vecka till tills nästa avsnitt .. rekomenderar denna serie helt klart. det är min favorite!

   

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards