MallizBrallis

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 14 december 2013 12:21

 Igår så slutade jag 10.45 fick 3 hål på slutet av dagen och jag hade sen lunch så jag åkte till mormor, sedan så åkte vi till birsta och där så shoppade jag väldigt mycket. Idag så är jag hos mormor med eftersom hon ska flytta så hjälpte jag till, jag har inge internett hemma.. så jag tog med datorn hit och bloggar lite snabbt. nu så ska jag iaf åka till ica och köpa Fridas speciall tidning ;)

 

Av Malin - 13 december 2013 07:50

Av Malin - 13 december 2013 07:48

Ja, inatt så små gästade Ivar hos en.. Har sovit så dåligt inatt, jätte trött nu. Han hade vält 2-3 träd på våran väg så vi fick typ gå 100 m så vi skulle kunna komma med taxin till skolan. Elias halka XD
Ja det är ju fredag den 13 satt, vem vet som kommer hända mer..

Av Malin - 12 december 2013 16:00

1. Vad är ditt mellan-namn? Anna och Elisabeth


2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? har alltid vilja heta Frida eller Kajsa när jag var liten,

men är nöjd med mitt namn jag har.

3. Är du i ett förhållande nu? nej.


4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?  

5. Vem var du tillsammans med sist? ..

6. Får man fråga varför det tog slut? jag hade inga känslor kvar!!


7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jarå. 

8. Vem vet mest om dig? Elias

9. Vad gör du på fredagskvällar? myser!!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hunger Games filmerna och Mortal instruments

11. Hur gammal är du? 14

12. Har du någonsin varit full? nej, haha

13. Har du testat droger? nepp

14. Röker du? Nej, jag är duktig tjej ja!

 15. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? det var Danmark
 
16. När var du där? i Agusti

 17. Har du helt svenskt ursprung? Ne, inte helt tro jag

18. Om nej, vart kommer du ifrån? är född i sverige, men inte min farmor


 19. Föredrar du svenska eller utländska killar? både och, älskar när killar har svart/mörkt hår och lite mörkare hud. men det är också fint med blonda killar med blå ögon.

 20. Ser du fram emot någonting just nu? lov från skolan. julen

 21. Sköter du skolan? försöker väl!

22. Vad hade du för betyg förra terminen? olika.

 23. Vad är det bästa du fått på ett prov? har ingen aning faktiskt

24. Vilka ämnen var det i? 


 25. Har du fått F på ett prov? haha, ja Franska förra året. men går inte i de nu 


26. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej. 

27. Anser du dig vara intelligent? de skulle jag inte tro

 28. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? har inte upplevt den ännu, men den kommer nog bli den 14 juni!!

29. Vilken va den värsta tiden då? ingen aning

30. Har du mått jättedåligt psykiskt? 

31. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? em, nej 

32. Har du haft sömnproblem? ja, får alltid de på hösten..? 

33. Hur ofta gråter du? händer sällan


34. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik

35. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? många olika.

36. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ja, 1

37. Vilken klass går du i nu? 8A

38. Vilken skola? Matfors.


39. Har du varit otrogen någon gång? Nja,

40. Har någon varit otrogen mot dig? ne, de tro jag nt

41. Är du stolt över dig själv? händer nån gång. 

42. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag är kreativ och man kan lite på mig.

43. Vad får du ofta komplimanger för? mitt blonda hår, mina ögon.


44. Har du lätt att få folk att skratta? jarå, bland. dom som har samma humor iaf!

45. Har du några talanger? jarå

46. Vet du om någon är kär i dig? ja.. men vll inte att han ska va de..


47. Är du kompis med ditt/dina syskon? jaa, självklart!!


 48. Hur lång är du? sist jag mätte mig var jag 1,64. men nu har jag nästan växt om mamma o ida, så nu vet jag inte :p
 
49. Hur mycket väger du? jag har ingen, runt 50 kanske

50. Har du svarat ärligt?  Ja, de tycker jag!

Av Malin - 12 december 2013 14:20

För bild lektion, sen prov, sen prov sen film, nu har jag hål och sen har ja prov, tufft sista veckan ..

Av Malin - 11 december 2013 21:37

HAHA, har aldrig gjort ett inlägg med outfit, vad jag vet, förut

men här kommer den, hur jag såg ut idag   

Av Malin - 11 december 2013 21:05

Ååååhhh herregud, har nu suttit och tränat på so och kemi prov som jag ska ha i imorgon i 6½ timme, så sjukt less nu. men riktigt nöjd! nu får jag bara hoppas på att de går bra imorgon då!


haft en as skön dag iag på skolan, har bara varit halva klassen för att dom flesta killarna var innebandy dommare hela dagen. Första lektion var de film, andra lektionen var det idrott och då fick vi gå en tipssling på typ 20 min, och jag o emma kom 20 min förtidigt så vi var klar när andra började med tipsslingan XD så vi stod och kollade på matcherna som killarna dömde (olika skolar åk 5 hade innebandy DM) hade rast i 1 time då, tredje lektionen hade vi film igen, små olika filmer, sedan på språket så gjorde jag SV prov som jag missade förra veckan. och sedan hade vi lunch och sedan på lunch rasten gick jag till bilden och gjorde nästan klar min bild uppgift (sista dagen imorgon) och sedan efter de så hade vi bild lektion så jag hade typ bild 40 min mer, men det var bra för jag hann nästa klar, men jag ska gå dit imorgon igen ochn görde de sista jag inte hann med.


puss :*


 

<3


Av Malin - 10 december 2013 19:42

Hat varit väldigt dålig att blogge den senaste månaden, jag har ju tagit en blogg pause, sedan har de inte hänt så mycket förutom massa prov i skolan, eftersom jag var sjuk 4 dagar förra veckan så har jag 5 prov denna vecka, och jag har hittills bara gjort 1 prov.. ska plugga snart.

dagen idag har varit okej. fortfarande migrän, och på måndag så ska jag till en sjukgymnast (stavning) för hen ska hjälpa mig att slappna av för hen tror att det är stressen inför jul och proven som gör att jag får migrän.. och att inga tabletter funkar heller,. så jag ser fram emot det, att så de fixat.

just nu så kollar jag på lite kläder till nyår, julen och julbalen vi ska ha på skolan. ska nog till birsta senare i veckan och kolla på de.

  

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards