MallizBrallis

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 6 december 2013 22:34

kollar på finalen av idol, AS NERVÖS ATT FÅ VETA VEM SOM SKA VINNA!!

snart kommer resultatet, och det var KEVIN!!

grattis!!!

    

sjuk värd att vinna, det var ganska så självklart att han skulle vinna!

Elin var lika mycket värd att vinna som kevin!

Av Malin - 6 december 2013 20:45

Kollar på idol. undra vem som ska vinna ikväll. tror nog att de blir Kevin men hejar nog mer på Elin, men så sjukt coolt att han är från sundsvall också X))

känslan när dom säger att nån världs berömd kille ska uppträda, och får reda på att det är robbie williams också har jag ingen aning alls av vem det är XD dålig jag känner mig..

 

        

Av Malin - 6 december 2013 14:18

ja, fredag idag. känns skönt! har varit hemma idag med. så sjukt less nu. har iaf bestämt mig nu att jag ska på skolan nästa vecka. jag måste. för nu liger jag efter känner jag!

just nu så lyssnar jag på one direction nya album ''midnight memories'' många bra låtar! ska nog fortsätta att bara slappa. både jag o elias har varit hemma idag. kolla på massa julfilmer, längtar så sjukt mycket till jul!!

 

Av Malin - 5 december 2013 19:28

    Haha, lstigt att igår la jag ju ut bilden, ''hello december, hello december'' bilden menade att de ointe var någon snö ute också snöade de i natt, och nu snöar det som bara den. det var nog bilden som behövdes ;)).


varit hemma från skolan idag, igen.. har måt så sjukt dåligt.. mormor skulle okma och hämta mig tidigare idag och dåså skulle jag möta henne för jag tänkte det kommer ju inte ta så lång tid hon skulle bara skrapa rutorna sedan skulle hon fara, så jag tänkte att de skulle vart skönt med lite frisk luft så jag gick, o gick o gick tills jag mötte henne. hann att gå 3km.. det tog inte så snabbt som jag trodde :p men när vi kom till henne så la jag mig i soffan, slappade bara. sedan mot kvällen började jag att må lite bättre så vi började baka till pappas födelsedag (på söndag) så det komme nog bilder på dom senare. men nu så är jag hemma och ska läsa i min nya tidning som jag fick av mormor, Frida speciall dessutom! tummen upp för de!!


 


  

Av Malin - 5 december 2013 19:15

Fick av mormor <3

Av Malin - 5 december 2013 13:58

Har varit sjuk nu i 3dagar.. Har haft en jätte jobbig migrän ..
Varm choklad<3

WAR

Av Malin - 4 december 2013 14:00

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards