MallizBrallis

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 3 februari 2012 20:31

hejsaaaaan!

det blev ingen ny blogg orkar inte ;)))))☺

puss hej☺

Av Malin - 2 februari 2012 16:45

tjaoo!

har typ i bloggat på jääääääääätte länge nu ;)

har varit sjuk i 6 veckor och har inte haft någon lust att bloggat just då ;)

ville bara berätta en sak som hände för någon dag sedan ;}

det så så att jag satt och spelade på min mobil och smsade med ida min syrra, och sedan satt ida i min klass framför mig och frågade vem jag messade med då skulle jag precis säga ida min stora syster, men då står det en tjej i klassen och säger  ''hon smsar inte hon spelar spel'' 

då tänkte jag '' får man inte prata själv, jag måste inte ha någon som gör det åt mig!

då vet jag iaf att det finns såna i klassen som sitter och kolla vad man gör på mobilen;o

kanske inte var så intressant men asså jag måste ju ta upp de ;] så snälla människa sluta !


har faktis tänkt på att göra en till blogg, ska fixa den nu då

bloggen kommer sedan ;)

pussi


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards