MallizBrallis

Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 11 juli 2011 12:25

hejhej  <3

hör på jason nu ( whatcha say) tro jag att de stavas

drömmde om han inatt :D:D

jag fick 2 autos av han :)) FATTA VA GLAD JAG BLEV :d

sov hos emzon inatt md. :)

fick nyss en puss o kram från emmas lilebror alwar  ,

han ba (jag pussade malin :D)

satt upp min nyasäng ingåpr <,9 EN BILD NÄR JAG KOMMER HEM ;);)idag när jag kommer hem ska vi sätta upp min nya gaderob så det blir nog en bild där md ;))

har inge mer att säga


XX malin

Av Malin - 10 juli 2011 08:41

tjabbaaaaa !!!

igår var jag och emzon på gifarnas match ;):)

du vann mot serieledarna degerfors med 3-0  :o :))

det var varmt som tusan !!!!!!!

hon sov hos mig inatt :) zingo min katt kom och väkte oss kl 5 !!!!!!!!!!

jag och emzon gick upp kl halv 6 då ;)

vi tog ettt kvällsdopp kl 12 igå natt, ska bada nu snart igen :DD


men visst har jag gjort en snygg headder ;))

puss heey <33

   nalle puh <3 <3

Av Malin - 8 juli 2011 19:44

japp, vart gatu festen idag igen :D

i onstas så fångade min kusin en balong ju !!

men en gratis biljet på ;)) vart med på st hemsida :D:D

inge mer, ska sova bort hos mormor inatt ;) kuligt !!


puss heey

Av Malin - 7 juli 2011 11:15

så jäkla häftigt !!!

jag stog 5 meter från jason derulo ! ;:D


wwwa<ooooooooooooo+m

oj ! det var katten som gick ppå tangentbordet !! ;);)

de älskar han !!


men det var jätte kul att kolla igår, de var värt att stå 3 timmar, jason var ju näst sist !! han spelade 5 låtar !! mina favoriter också !!


ses puss hej då 

 XX

Av Malin - 6 juli 2011 10:02

hejhej !!

ledsen att jag inte harbloggat på länge ;))

haft mycket upp !!

kusinerna har kommit :D odag ska vi på gatufesten :))

hela dagen, sedan på kvällen så ska vi se jason derulo ::D::D

min idol nummer 2 !!:D:D

   


på lilla vm gick de inte så bra !!

vet inte om vi kom 4 men det var troligast iaf

små tjejerna spelade också deras första år och dom vann guld !! <3 <3

Grattis tjejer  f 02-03-04   <--- tro ja ;))

sen så vet jag inte så mycket mer  ;);) !!!


jag har varit och shoppast i helgen med sessi och sanna :D

shoppade olika saker, till min syrra som fyller 18 den 30



en gammal bild på mig och emma !;);) <3

XX  


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards