MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin - 1 mars 2014 17:55

Nu ska jag visa Februaris favoriter !

?Först är det min rosa appertiff mössa, som är sjukt fin och varm under vintern. Från mojjo
?sedan min bronser från hm, som jag tycker är väldigt bra även fast den är billig.
?clearasil, det ser ut som ett läppsyl fast det är en sags "concealer": den täcker finnar samtidigt som den botar finnar! Den är jätte bra tycker jag. Den är väldigt mörk fast om man blandar ut den så blir den ändå samma hudfärg. Finns på Ica, haha x)
?extra tuggummin, tror jag "ätit" upp 5paket denna månad, min drog x)
?carmex, det ser ut som ett lim fast det är ett läppsyl som kyler ner läpparna och tar bort de torra. Jag tycker den är jätte bra, det finns olika smaker på den också. Finns på rusta vad kah vet.
?hilfiger dam parfym, som luktar så sjukt gott, fast den finns inte att köpa här där jag bor .. Vet inte vart jag ska hitta den. Nån som vet ? Kommentera.
?mitt nya "guld" armband, som jag redan är förälskad i. Hehe. Finns på hm,Gina,ur openn.
?mina nagelpenslar som jag använder när jag ska fixa detaljer på mina naglar. Vet inte vart dom finns och köpa för jag fick dom av pappa.

Av Malin - 1 mars 2014 16:45

Första mars, asså heregud va fort tiden går!! 2014's tredje månad. 

började månaden med att gåppå promenad med Elias. osminkad och allt på bilden, men bevis på att vi var ute och gick ;))

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards