MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin - 19 mars 2014 09:52

Har precis varit och dragit en tand. Var inte alls nervös föränn jag väl var där, ingela som jag känner som jobbar där fick hålla min hand när tanden väl skulle dras, det gjorde ju inte ont eftersom jag hade bedövning men det var lixom obehagligt. Men det gick ju jätte bra, är väldigt nöjd!

Av Malin - 18 mars 2014 22:35

Jag älskar verkligen att kolla på serier, följer rättså många! Kanske 7-10 st, orkar inte riktigt räkna, haha. Men jag vill gärna börja se fler serier! Serier som jag kan se dom andra dagarna, då inte dom andra serierna är, haha fattar ni ? Kommentera gärna tips på serier!

Av Malin - 18 mars 2014 22:30

Mår så himla mycket bättre nu, har gjort det hela kvällen. Så jag tog en spring/gå tur, gjorde lite båda;) vart iaf 7-8 km, jätte nöjd. Är glad att mina fötter höll också, dom är svullna men annars så känns det bra!
Just nu så ligger jag i sängen och läser Frida !
Tagga skola imorgon :D haha längtar faktiskt ?;)

Av Malin - 18 mars 2014 12:25

Bästa som finns när man är sjuk är ben&jerry och Barbie filmer !! Ser alltid på tecknade filmer när jag är sjuk, haha. Så sjukt bra ju!!

Av Malin - 18 mars 2014 09:56

Vaknade nyss och känner mig sämre än igår .. Kollar ut och ser hur mycket snö som helst ...
Vill ju ha vår nu !!

Av Malin - 17 mars 2014 22:30

Har precis fixat mina naglar. Var ju som sagt sjuk idag så idag har det inte hänt så mycket .. Hade ingen aptit alls föruts tills pappa kom hem med Kina mat, fast det var inte lika gott som vanligt eftersom jag inte hade nån aptit, det var ju synd.. Eftersom pappa ville överraska mig med go mat eftersom jag var sjuk. Vet inte hur det blir infon ..
Det blev många "eftersom" i detta inlägg, haha.
Gonatt !!!!<3

Av Malin - 17 mars 2014 09:00

Fixade mig lite lätt till skolan idag, knapp nå smink alls, åkte till skolan och gjorde provet och nu är jag påväg hem. Mår inge bra alls ..:(

Av Malin - 16 mars 2014 12:36

. Vampire diaries var ju inte denna vecka.. så jag kollade en tv-tablå med tvd som jag har, och där står det ett den kommer den 20:onde på torsdag. När det väl blir spännande i serien så hoppar du typ alltid en vecka med att visa den.. Kolla videon om du är nyfiken på nästa ansvnitt

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards