MallizBrallis

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 9 mars 2013 22:38

Hhahahaha tönt jag är..!



           

Av Malin - 9 mars 2013 22:13

Asså vad är detta :o

SVERIGE CHOCKAD AV RESULTAT!

han kan ju inte vinna!!!!!!!

sitter här och är skit suuuuuur! :(

antagligen Yohio eller Anton Ewald, eller såklart Sean Banan!!! :D <3

är bajs arg!

inte för att han inte var bra eller så, men jag ville inte att just han skulle vinna!!! D:

heheh..


aja, här sitter jag och skit sur och äter vindruvor i mörkret och saknar Elias!!
kom heeeeem!


imorgon ska jag träna på matten för att jag ska ha prov på de på måndag första dagen efter lovet..

eftersom taxin inte kom förra fredagen så missade jag de.. :(


ja och nu ska jag kolla lite på Vampire diaries ;D;D <3

vet att de är småa bilder men om jag gör dom större så blir dom så söddiga!..                   

Av Malin - 8 mars 2013 13:43

Tjaa!!
Är hos idapida idag:D<3
Love you!
Har klippt mej idag :p
Vart väldigt nöjd!
Sedan ikväll ska vi på bio :*

Av Malin - 5 mars 2013 20:50

Heeej :)

iidag var Yohio i birsta :D kunde typ inte se ett skiiiiit!! :´(

det ar smockat med folk..

fast ja han var ju bra på att sjunga! :D

har tyvärr ingen bild jag kan lägga upp ;)

SKA KLIPPA MEJ PÅ FREDAG :/

längtar att få bort de slitna håret men ändå inte :)<3

ska dit med ida <3

Av Malin - 4 mars 2013 18:50

Heiii ! :')

idag har jag och mamma haft en tjej-dag med spa :D

har haft jätte roligt och mysig! <3(y)

shoppade efter de, och sedan åt vi italienks mat :D

köpte ett puder, 2 skärp, 1 väska, och en väst :)<3

och nu ska jag dampa vampire diaries!!!!!!! ;D

puss,o,kram <3

         

Av Malin - 1 mars 2013 14:09

grattis justin på din 19: onde födelsedag!

                 

Av Malin - 1 mars 2013 12:07

Heej!

idag så kom inte bussen så jag kom aldrig till skolan!

har kollat på vampire diaries hela morgonen tills nu, nu kollar ja på Teen wolf :D

lov nu och allt!! :D fett skönt! och det är första mars! :D<3

     

sååå, puuuus heey!


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards