MallizBrallis

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin - 17 augusti 2014 19:25

Har inte hänt något speciellt idag. Var ute hela familjen å fixade lite på gården men så började de regna så vi gick inte och drack te och spelade monopol, det var väldigt mysigt! Sedan gick jag, Elias och pappa ute och byggde på en trädkoja som vi började bygga på bör vi var små. Har säkert inte rört den på 2år men nuså när vi hade fixat på gårdagen hade vi fått fram jätte många plankor vi kunde bygga med satt då gjorde vi de, nu ser sen helt okej ut.
Ser just nu på film.

[Bild]

Av Malin - 17 augusti 2014 00:27

Började dagen med att kliva upp 11 å gjorde frukost åt hela familjen. Sedan åkte vi iväg och kollade lite på när Tuva tävlade, efter det åkte vi till birsta. Köpte lite saker där. Det vart ett nagellack från isadora, ett 3i ett med bronzer/blush/higlight också från isadora. Sedan köpte jag en puder bortse (kicks egna) och till sist så köpte jag ett Lip Pen utav hm's egna produkter.
Efter de åkte vi på serlångers marknad, köpte inget där. Gick bara runt och kollade, å sedan blev det en vanlig taco lördag med familjen.

Av Malin - 15 augusti 2014 23:11

Idag firar vi mamma å pappa som har varit tillsammans i 20 år och nu gifta i 16 hela år. Älskar er så sjukt mycket!!

Av Malin - 15 augusti 2014 23:10

Blir så galet irriterad på Bloggplatsen 's app. Alltid när jag bloggar på den så är det alltid nått fel. När jag godkänner inläggen så blir de flera, bilder försvinner osv osv .
Oftas är det alltid den sista bilden i inlägget som försvinner, som oftas är sen viktigaste också ..
Är så sjukt irriterad! Nu har jag kommit ut 2 inlägg "GRATTIS" utan bild osv ... Satt så är det, jag ska testa göra ett nytt inlägg med bild denna gång , har ingen data på ett tag eftersom jag inte har någon alls och jag har inte tid å fixa fram nån nu, satt det kommer se lite kaos ut på bloggen men flera inlägg utan bilder osv .. Jaja men så får det bli.

Av Malin - 15 augusti 2014 23:03

Idag firar vi mamma å pappa som har varit tillsammans i 20 år och nu gifta i 16 hela år. Älskar er så sjukt mycket!!

[Bild]

Av Malin - 15 augusti 2014 23:01

Idag firar vi mamma å pappa som har varit tillsammans i 20 år och nu gifta i 16 hela år. Älskar er så sjukt mycket!!

[Bild]

Av Malin - 15 augusti 2014 19:30

Var upp vid halv 9 idag och åkte hemåt vid 10, häst å allt med. Åkte sedan till serlånger där Tuva skulle hopptävla, det gick jätte bra för henne!!! Hon kom 2:a, skit duktigt utav henne!
Sedan kom mamma å hämtade mig och då åkte vi å handlade mat för mammas å pappas 16åriga bröllopsdag.
Har precis ätit förätt och ska snart äta varm rätt, satt jag tänkte slänga in ett inlägg imellan;)

Fick ett presentkort i brevlådan också från en tävling jag kom på 1:a plats. Jag vann ett presentkort från kicks på 2000kr, as glad!
Fick 3prover med också, 2parfymer och en ansiktsmask.

Av Malin - 15 augusti 2014 19:25

Var upp vid halv 9 idag och åkte hemåt vid 10, häst å allt med. Åkte sedan till serlånger där Tuva skulle hopptävla, det gick jätte bra för henne!!! Hon kom 2:a, skit duktigt utav henne!
Sedan kom mamma å hämtade mig och då åkte vi å handlade mat för mammas å pappas 16åriga bröllopsdag.
Har precis ätit förätt och ska snart äta varm rätt, satt jag tänkte slänga in ett inlägg imellan;)

[Bild]

[Bild]

Fick sedan ett brev i brevlådan och då var det ett presentkort som jag vunnit för ett tag sedan. Kom 1:a och vann ett presentkort på kicks på 2000kr, är super glad över det!!
Fick sedan också lite prover, 2st parfymer och en ansiktsmask.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards