MallizBrallis

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin - 6 augusti 2014 19:45

Har inte gjort nå speciellt idag, hjälpte till och målade lite på huset.
Köpte pizza nu på kvällen för alla i familjen var så sjukt sugen på det!
Usch vad gott det var också!!:(

Av Malin - 6 augusti 2014 00:00

Var somsagt på rix fm festival ikväll med Jessica, helt okej! Bäst var ju Kevin och han från Danmark (bild).
Fick världens migrän mitt i allt å var helt svimfärdig .. Fick dricka lite och sedan ta å äta när jag kom hem, vid halv 10 typ. Ska sova nu

Av Malin - 5 augusti 2014 23:53

Äntligen har You And I parfymen släppts :D dock inte i Sverige, men snart så!

15

Av Malin - 5 augusti 2014 16:15

Inte så långt kvar ändå

Av Malin - 5 augusti 2014 14:26

Ska snart till Ica och hämta ut ett paket, sedan vidare till Jessica. Sedan åker vi till birsta å shoppar lite och sedan ska vi kolla på rix fm festival, ska bli as kul!!

BAD

Av Malin - 4 augusti 2014 16:10

Åkte iväg till stöde och bada med en kompis , hade jätte mysigt!

Av Malin - 3 augusti 2014 23:16

Har inte gjort så speciellt detdära 2 dagarna , har tränat och sånt. Inget speciellt roligt har hänt.
Får se vad som händer senare i veckan.

Av Malin - 1 augusti 2014 00:00

Julis favoriter

1. Min älskade sminkväska som har gått igenom vårt å torrt med mig! Köpte den för ca 1år sedan och den är helt enkelt bäst! Haha. Den har plats för nästa allt mitt smink. Köpte den på freeport för ca 100kr
2. One Directions första album "Up all night" har lyssnat sönder albumet! Det är så sjukt bra musik! Sjävklart är de senaste också bra men det var blivit nu att jag har fastnat på vissa låtar från de albumet. Tex. I should have kissed you och Taken , måste lyssnas på!
3. Mina as snygga solbrillor från Monki för 99kr. Tycker att dom sticker ut lite och det gillar jag!
4. Min nya ögonskuggs palett från odbo för 199kr.
Fägerna är dock inte samma färg på ögonlocket som det ser ut att vara men dom är ändå jätte fina.
5. Min plånbok med nitar son jag vara älskar. Vet dock inte vart den kommer ifrån för jag fick det utav Elias i födelsedags present.
6. Little mix låt Change Your Life, jag vet inte riktigt varför jag gillar den men den är lixom härlig utavsig, haha.
7. Nicki Minaj 's parfym är månadens favorit parfym helt klart!! Den luktar sjukt gott och jag har typ på mig den hela tiden! Vet inte vad den kostar men jag har den i 50ml från kicks.
8. Mina älskade byxor från Alice By Belle Shoes. Jag har dem i blå/grå och ett till par i lila, tog bara med ena byxan för att de fick inte plats på bilden. Köpte byxorna för 299kr st. Dom är så sjukt sköna att ha på sig. Det är lixom "Stockholms modet" ;)

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards