MallizBrallis

Alla inlägg under december 2011

Av Malin - 22 december 2011 19:46

hejsan, här kommer lite bilder sedan igår :D


ven den hära igår :D

      hahha kolla min närs ^.^


  ida som fixade mig  ;**

  elias

           



pusssiiiiii<3 <3<3 

Av Malin - 22 december 2011 17:50

tjaoii <3

Nu är de änteligen JULLOV <3<3<3

imorgon kommer mina kusiner, farmor faster och hennes man :D

längtar bara lite :OOO

men sedan är det ju jul på lördag <3<3<3<3<3<3<3 det längtar jag iaf jätte mycket till !! <3


puss heey måste dra <3

Av Malin - 21 december 2011 20:33

tjenixen <3

har nyss kommit hem från elias skolavslutning :D

ida har fixat mig jätte fin, kanske kommer bilder imorgon :)

ida har vi vattir lediga, för vi var på julfest igår. klass 6a ovh 6b :) det vat väl okej :)

sov hos emma sedan www.eemmii.devote.se :)

inte lika roligt som man trode, vann ett storpris :D:D en låda men hårband och en spegel (;;

och imorgon går man sista dagen i skolan då !

sedan är det bara 2 dagar kver tills julafton :D:D  (som alla nog vet :))


ska snart sova :)

första lektationen imorgon ska vi ha fritt bad med b :) ''roilgt'' då ??! :S


puss, natti <3<3

Av Malin - 13 december 2011 18:13

tjaoii !

idag är de ju lucia väkte mamma med lucialinne och ljus elias var tomte imorse

idag så sjöng 3:orna på skolan för oss (:

imorgn fyller min bästa pöjk jag vet !!!!

johan johansson :D

ska vara först å gratta dig imorgon på fb !!

skriver grattis nu, så var jag första på hela jorden ! :)


pussiiiiiii

Av Malin - 9 december 2011 21:09

tjaoii <3

hjälpte syrran med att beställa löshår i går på internet :)

känns bra för mig att jag är bättre än henne på de !! :) <3 LU<3

sover hos mormor inatt med brosan ! :)

sedan imorgon ska jag på stan med lite fotbolls tjeje som ska dela ut blankätter eller vad de heter om någon dataaffär :) så får ju typ 3.500 kr för de  :)

ajjis hej då <3


pusssooo <3

Av Malin - 8 december 2011 21:00

hejsan!! <3

ida fyller min pappa år :)

älskar dej !!

firar med go mat och lite presenter !! <3

 

pappa där, syns iaf litegrann :*)


älskar dej !! pussi <3

Av Malin - 7 december 2011 18:25

tjaoo<3

komm nyss hem från utväklingssamlat :)) det gick ju bra godkänd i alla ämnen, de var ju bra :)

här kommer lite bilder sen igår, det vat jätte vårt att ta bilder, för alla knuffades!!

de kommer lite bilder från skolan cokså <3 :):)

det var inte så många bilder på han för dom flästa blev suddiga ;)

     den bästa jag fick !!

       zingos tassavtryck <3<3              hahah kolla emma :)    

FAIL MASKARA !!  

orkar inte ladda upp mer bilder, man kan ju bara ladda upp en i taget !! :'(


pussii<33

Av Malin - 6 december 2011 14:37

hej där !! :)

idag ska jag på birsta och se på chris medina, men hela familjen :D

så härlogt att man kan vara HELA familjen !! <3

syrran blev sjuk !!

ajja, sedan ska vi få money av mammi att handla för :D:D


inge mer juuuust nu ;)

heheej dådå <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards