MallizBrallis

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 26 november 2014 16:18

kom precis till stan med Elias och tog å köpte en varsin frozen yogurt <333 nu vidare till Birsta där vi ska julshoppa :D

Av Malin - 26 november 2014 07:28

god morgon! Är nu påväg mot skolan och ska ha idrott första lektionen :/
Känner att jag matchade mina kläder jätte bra denna morgon, mjukis kläder å höga boots. Tur att jag bara ska ha de till idrotten sedan efter byter jag om ;p

Av Malin - 25 november 2014 21:29

vart inte klar med pepparkakshuset .. Hade inge godis hemma och mamma kom inte hem med de förren nu och det känns lite sent så vi får väl ta å fixa det till helgen istället, kommer bilder --
Gymmade ju igår.. Har sån sjuk träningsvärk på låren!! Älskar känslan utav att träna!

Har märkt att fet har blivit mycket bilder med One Direction på de senaste inläggen, ändring på de! Men det är ju så att mitt album ser ut så, bara One Direction nästan. Men förstår att ni kan bli less, bjuder på en bild text istället !

Av Malin - 25 november 2014 16:02

kom precis hem efter skolan, gjorde ett prov idag som känns sådär hoppas jag är godkänd iaf!
Håller på att fixa årets pepparkakshus <33 det är ju bra att man gillar pepparkaka också, haha det enda roliga är att dekorera sedan får den som vill äta äta ;)

Av Malin - 24 november 2014 21:09

inte hänt mycket idag, gymmade med Emma efter skolan satt det är ju det enda intressanta som hänt idag.
Ser just nu One Direction uppträdande från inatt på AMA, Love it <3

Av Malin - 23 november 2014 10:30

har precis vaknat och ska snart ta å äta frukost, duscha och fixa mig för ska snart ta å dra till stan :*

Av Malin - 22 november 2014 11:46

vaknade för en stund sedan och ska precis ta å se på vampire diaries. Har inte varit frisk på hela veckan, och nu nä jag vakna kände jag att jag mådde mycke sämre än igår ,, :(
Vet inte vad som händer idag, förmodligen inget speciellt eftersom jag inte mår nå bra..

Av Malin - 21 november 2014 22:22

tog bussen till stan idag efter skolan, tur eller otur att bussen som vi (jagåelias) ingentligen skulle ta bara åkte förbi våran busshållsplats .. Haha, man ba va! Tur att jag inte skulle hem utan till stan istället så jag kunde ta den andra bussen som kom efter istället som också går mot stan. Mötte iaf upp pappa i stan och Elias skulle klippa sig så gjorde de efter att vi hämtat mamma, sedan efter de så åkte vi och åt pizza <333 och de har vi inte gjort på hur längeeee som helst! Och till sist så blev det en sväng till Timrå matchen, har inte kolla på dom på snart 2 år så pappa tyckte de var dax att ändra på de! Dom vann iaf med 3-0 vilket var roligt! Var vip också så man fick sådär lite gratis fika ;)))

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards