MallizBrallis

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Malin - 19 november 2014 22:01

har precis lagt mig och ska snart sova, bakade lite lätt innan jag la mig till ett tillfälle längre fram. Det en vanlig socker kaka.
Skola imorgon, känns faktist bra! Ska ha hk de första 2 timmarna och sedan ska jag till sjukhuset, och där blir jag resten en dagen. Inget allvarligt, utan det är mina fötter som vanligt ;) så det blir en ganska så skön dag de å!

Hade faktist namnsdag idag, haha ;) det var Elisabet som jag heter i mellannamn, grattis då!

Är inte speciellt bra på att somna heller.. Har världens hosta.. Så fort jag somnat, eller är påväg så får jag världens hostattack, lycka till till mig att somna . :*

[Bild]

[Bild]

Av Malin - 19 november 2014 12:50

kom precis hem från stan, skönt men en kort "skol" dag. Var i stan och kollade på olika skolor, sedan gick jag och Emma å åt lite på stan och kollade på lite kläder sedan tog vi bussen hem, vart en korttur iaf.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards