MallizBrallis

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Malin - 21 november 2014 22:22

tog bussen till stan idag efter skolan, tur eller otur att bussen som vi (jagåelias) ingentligen skulle ta bara åkte förbi våran busshållsplats .. Haha, man ba va! Tur att jag inte skulle hem utan till stan istället så jag kunde ta den andra bussen som kom efter istället som också går mot stan. Mötte iaf upp pappa i stan och Elias skulle klippa sig så gjorde de efter att vi hämtat mamma, sedan efter de så åkte vi och åt pizza <333 och de har vi inte gjort på hur längeeee som helst! Och till sist så blev det en sväng till Timrå matchen, har inte kolla på dom på snart 2 år så pappa tyckte de var dax att ändra på de! Dom vann iaf med 3-0 vilket var roligt! Var vip också så man fick sådär lite gratis fika ;)))

Av Malin - 21 november 2014 07:28

God morgon! Fett skönt med fredag! Är påväg mot skolan nu, och det är inget jag precis längtar till .. Ska ha syslöjd nu på morgonen så det är ganska okej!
Sedan stan efter skolan.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards