MallizBrallis

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 12 november 2014 11:25

Längtar så sjukt mycket till julafton nu!!

Av Malin - 11 november 2014 16:29

har precis varit i stan och knäppt nya lucia bilder med mina lucia brudar! Bilderna vart bra, tro jag iaf haha.

Av Malin - 10 november 2014 17:00

Har hittat ett par skor som jag bara älskar!! Dock är dom väldigt dyra så jag hittade ett par som liknade dom och de var lite billigare, så jag tänkte tipsa er lite om de!
Och måtten jag skrivit är när skon är i storleken 38. Och dom som är dyrare är äkta Jonny Bulls stövlar.
Skon i sig är väldigt lik, men det är materialet som är annorlunda. Eftersom JB skorna har äkte skinn och jag tror inte dom andra skorna har det, så är kvaliteten på dom JB skorna är såklart bättre. Båda skorna har dragkedjan baktill fast den från skopunkten har också en på insidan utav skon, eftersom den där bak är fake.
Man kan se att JB skorna är formade runt vaden, jag har själv ganska vältränade vader så när jag provade skorna från skopunkten så formades skon väldigt snygg runt vaderna ändå!

 

[Bild]

Av Malin - 9 november 2014 22:53

har haft en jätte mysig kväll! Hämtade Ida och sedan firade vi världens bästa pappa på farsdag! Åt kladdkaka <33 och sedan fick han 2st Bondelid tröjor utav mig och Elias. Sedan åkte jag, mamma och mormor till morfars grav och tände ett ljus <3

Av Malin - 9 november 2014 22:08

inte ett dugg förvånad att One Direction vann bästa fandom EMA, haha ((; och dom vann också bästa pop gruppen. Grattis!! Stolt Directioner !!!<3

Av Malin - 9 november 2014 14:23

Har precis kommit in efter att ha varit ute och hjälpt pappa eftersom det är fars dag. Ska fira de senare så då kommer det bilder också!

Av Malin - 8 november 2014 20:03

fett skönt med lördag! Har bara tagit det lugnt idag, pluggat lite också. Är fortfarande sjuk satt har inget bättre för mig!(;

Av Malin - 7 november 2014 19:22

så fett skönt att kunna gå runt i myskläder en hel dagen! Snart idol.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards