MallizBrallis

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 9 april 2014 07:25

Åkte ju somsagt till Ica och hämtade ut ett paket igår, och det var det jag hade väntat på :D 5 st real techniques borstar :D så sjukt glad !!! Testade dom i morse och dom är då himla bra!! Så värt pengarna ! Rekommenderar!!

Av Malin - 8 april 2014 18:09

Fick hål på de 2 sista timmarna idag ! Så fick sluta 2 stället för halv 4. Fick igentligen bara hål på sista men istället för att få behöva vänta tills 20 i 4 bussen så fick vi skippa hl:en (hanledartid) så vi skulle hinna med bussen efter 2, så jag kunde ta taxin hem istället för bussen. Slapp att gå 2km då , haha. Lat ..
Just nu så har jag precis ätit klart och ska snart till Ica och hämta ut ett packet :D undra vad som är i det!! Hoppas det är till mig, för jag väntar ett paket !!! :D
Sedan så ska jag hem och kolla på hur min moppe ser ut. Den är typ trasig så jag och pappa ska fixa den lite!

Av Malin - 8 april 2014 18:00

Hon har så sjukt bra musik ! <3

Av Malin - 8 april 2014 08:40

Tog och köpte en sånhära vitamin dryck. Kände att jag ville gå hem också hade jag läst igår på internet om denna dryck om vad den innerhåller osv, så jag var tvungen att testa en idag. God var den inte precis, den smakar svag saft. Tog smaken röd grapefrukt. Helt okej! 6/10

Av Malin - 8 april 2014 07:51

Har börjat på en ny serie igår. Nu följer jag 17 serier .. Har inget liv verkar det som .. Haha.
Fast många utav dom har uppbehåll just nu, så det är inte alla på engång.

Av Malin - 7 april 2014 18:35

Min födelsedag, sommar lov, julafton och one direction <3

Av Malin - 7 april 2014 13:20

Har haft de ganska så okej idag, lite jobbigt bara.. Fick precis hål och ska ha idrott om ca 40min. Har sån sjuk huvudvärk .. Och inget hjälper, tagga idrott på de då..

Av Malin - 7 april 2014 07:41

Vaknade upp och det var snö ute .. Åkte till skolan idag utan smink ! Känns jätte skönt !

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards