MallizBrallis

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 25 april 2014 14:48

Av Malin - 25 april 2014 12:52

Gick ju till byn förut, eller jag gick till mormor och duschade där och sminkade mig. Ca 7km dit. Sedan så gick jag över till Emma och är med henne just nu. Är på Thule och spelar fotboll, eller inte jag eftersom jag inte kan för mina fötter.

Av Malin - 25 april 2014 09:27

Klev upp halv 9 idag, åt frukost, klädde på mig och sedan så gick vi ut och nu är vi påväg fram till byn.

Av Malin - 24 april 2014 17:22

En av mina största drömmar är att få besöka new york !

Av Malin - 24 april 2014 13:57

Så himla skönt asså! Fast den dåliga var att jag vaknade med världens förskyldning istället .. Har ont i hela huvudet, halsen och täppt i näsan. Kan man ha mer otur ?..
Vaknade för ca 1 timme sedan, har inte hunnit gjort så mycket, just nu så ser jag på en serie (Kyle XY) en gammal serie som jag kollade på lite med min stora syster när jag kanske var ? Jag har ingen aning hur gammal jag var då ..;)
Äter iaf B&J till den.

Av Malin - 23 april 2014 22:18

Klev upp halv 9 idag, jag o Tuva gjorde oss i ordning och sedan så cyklade vi till stan. Shoppade lite, sedan så skjutsade Tuvas pappa mig till tågstationen eftersom jag skulle hem. Resan hem gick bra. Kollade på en serie hela vägen. Mormor hämtade mig på stationen och då åkte vi vidare till birsta och shoppade där! Blev en del shoppande idag! Tror jag fick det till 10-11 saker, haha! Och jag som skulle spara till Stockholm.
Vi fikade iaf på coffe Waynes.
Bilder -

Det jag köpte :
2 par skor,
ögonbryns/ögonfrans färgning
3st ögonbryns knivar
2par trosor
1 par shorts
Ett smink förvarings ställ
En magtröja med vingar på
Mayberllibe baby lips
Spetsiga tops

Av Malin - 22 april 2014 19:15

Har precis varit ute och ridit. Gick väl sådär, haha! Jag började grina i slutet för jag var samtidigt stolt över mig själv men ändå jätte rädd över vad jag gjorde! Lite bilder -

Av Malin - 22 april 2014 17:51

Jag men tagga ridning nurå, har inte ridit sedan jag var 7? Kanske. Har varit jätte rädd för hästar sen dess! Men nuså ska jag ta tag i min rädsla och bemöta den! Passar på när Tuva ändå har hästarna i stallet hemma! Önska mig lycka till !

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards