MallizBrallis

Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 17 april 2014 16:54

Idag fick jag iaf sova ut länge! Fick vakna helt själv och bestämma själv när jag skulle kliva upp och äta. Det bästa som finns.
Sedan kom det tråkiga .. Har städat ändå sen 12 idag.. Det är ju påsk osv, så att vi ska ha gäster och sånt över helgen.
Ska bara fixa det sista på mitt rum och sedan är jag äntligen klar.
Blir tacos ikväll istället för på lördag, ska äta taco på en torsdag ? Haha, känns konstig att äta det idag istället för på lördag. (Äter taco varje lördag, fast denna helg ska vi äta påsk mat)

Haha jag bjur på en rolig bild, haha garvar

Av Malin - 16 april 2014 19:15

Precis kommit hem och fick ett paket från Nelly, det var min skolavslutnings klänning. Sedan då drog jag på mina mys kläder och nuså ligger jag och kollar på top model Sverige och bara njuter utav att det är looooov <33

Av Malin - 16 april 2014 14:52

Så fett jävla skönt att äntligen få ha lov!<3

Av Malin - 16 april 2014 14:14

Fikade massa jordgubbar doppade i nutella idag på skolan, fett gott!!
Bild på Elias ögon idag, haha jätte söta :*

Av Malin - 16 april 2014 12:10

Utklädnings dag idag på skolan. Alla som hade klätt ut sig fick en glass, min utklädels gildes tydligen inte .. Jag var en militär, haha. Men jag fixade till mig en glass iaf, pro!
Snart så ska vi ha sista mys med klassen innan det blir påsklov och då skulle man köpa lite fika, så det blev jordgubbar, blåbärssoppa, nutella och lite Ica kakor , haha bäst !

Av Malin - 16 april 2014 07:38

Hela kvällen igår bestod utav filmning. Filmade ett skolarbete i ca 3h måste det vart .. Bland det drygaste jag gjort fast jätte kul fortfarande. Arbetet skulle in idag fast vi hade inte tid att klippa och redigera filmen .. Så jag vet inte hur det blir idag, haha. Någon som kan nån bra film regeringens program på datorn ? Kommentera !:*

Av Malin - 16 april 2014 07:23

Tog och gjorde söta påsknaglar. Fick tipset från depend 's instagram

Av Malin - 15 april 2014 07:54

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards